تاریخ انتشار: 1397/07/05 19:54
کد خبر: 128628

ستاره پرسپولیس مصدوم و از زمین خارج شد

مدافع راست پرسپولیس که طی سه هفته اخیر مصدومیت شدیدی را پشت سر می‌گذاشت برای دومین هفته پیاپی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.
ستاره پرسپولیس مصدوم و از زمین خارج شد

حسین ماهینی که با توجه به شرایط بحرانی پرسپولیس روی نیمکت، علیرغم مصدومیت برای این تیم به میدان می‌رفت در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل شدت مصدومیت و برخورد با هافبک عراقی آبی‌ها از زمین خارج شد و جای خود را به شایان مصلح داد.

ماهینی که پیش از دیدار برگشت مقابل الدحیل دچار مصدومیت شده بود و در این دیدار برای پرسپولیس به میدان رفت، در ادامه در اواسط نیمه دوم به دلیل شدت مصدومیت از زمین خارج شد. این مصدومیت او را از حضور در ترکیب سرخپوشان برابر نساجی مازندران نیز دور کرد.

این بازیکن که امیدوار بود بتواند در شرایط سخت برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس این تیم را در دیدار دربی همراهی کند، با پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی در نهایت در ترکیب این تیم به میدان رفت. او در اواخر نیمه اول در برخورد با طارق همام به شدت دچار مصدومیت شد و کادرپزشکی دستور خروج او را از زمین داد. شدت این مصدومیت باعث خروج او به کمک برانکارد شد تا مداوای ابتدایی روی او صورت گیرد. این در حالی بود که با گذشت دقایقی از خروج این بازیکن کادرپزشکی همچنان تمهیدات خود را در شرایطی که ماهینی روی برانکارد حضور داشت، دنبال می‌کرد.

اتفاقی که باعث خواهد شد نگرانی بابت عدم حضور این بازیکن در جدال مقابل السد در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان افزایش یابد. برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت و در دوحه قادر به سود بردن از کمال کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل مصدومیت نیست و مصدومیت و غیبت احتمالی ماهینی باعث خواهد شد تا شرایط سخت‌تر از حد تصور برای پرسپولیس شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dbbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست برانکو خالی تر از همیشه / این بازیکن هم مصدوم شد!