تاریخ انتشار: 1397/07/05 22:40
کد خبر: 128591

حیدری:دو تیم در داربی اشتیاقی برای برد نداشتند

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازی را از بالا بهتر دیدم و معتقدم بازی جالبی نبود.
حیدری:دو تیم در داربی اشتیاقی برای برد نداشتند

خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت داربی را از دست داده بود، در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی را از بالا بهتر دیدم و معتقدم بازی جالبی نبود. یکی از آن صفر صفرهای معروف بود که دو تیم اشتیاقی به برد نداشتند. البته ما می‌خواستیم پیروز شویم اما نتایج اخیر تیم بخصوص بازی با السد تاثیرگذار بود. همچنین مقداری در گلزنی مشکل داریم که باید حل شود.

او در مورد عدم موفقیت استقلال در گلزنی عنوان کرد: این مشکل قطعا حل می‌شود. تمام تیم‌ها در برهه‌های زمانی مختلف دچار این مشکل می‌شوند اما باید طوری بازی کنیم که ایجاد موقعیت کنیم. نمی‌توان اسمش را رکورد گذاشت و در برهه‌ای برای همه تیم‌ها این مسئله پیش می‌آید.

حیدری اضافه کرد: قبل از بازی هم‌قسم شده بودیم که سه امتیاز را کسب کنیم چون به آن نیاز داشتیم. اما همیشه باخت این بازی‌ها سنگین است و هیچ وقت به ما نگفتند بازی مساوی شود چون در فوتبال نشدنی است. مساوی شدن داربی به خاطر ترس از باختن است. نتایج لیگ امسال به ابتدای فصل برمی‌گردد. خیلی‌ها از ما می‌پرسند آقای حیدری چرا امید ابراهیمی را نگه نداشتید؟ مگر من مدیرعامل یا مدیر حقوقی باشگاه هستم؟ یک روز به باشگاه رفتم و دیدم وریا آنجاست. به او گفتم قراردادت را زودتر ببند تا بقیه بازیکنان هم تمدید کنند. در رسانه‌ها می‌نوشتند که خسرو حیدری برای امید ابراهیمی مذاکره می‌کند. من هم اهل مصاحبه کردن نیستم تا هر روز در رسانه‌ها تکذیب کنم. من برای کار خودم به باشگاه رفتم و چه کار به امید ابراهیمی دارم؟ این وظیفه مدیریت بود که بازیکنان را نگه دارد. شاید آن‌ها هم شرایط خاص خودشان را داشتند.

او افزود: اول فصل مقداری دیر جنبیدیم و برخی بازیکنان را از دست دادیم. طبیعی بود وقتی بازیکنی مثل تیام را از دست می‌دهیم مشکل گلزنی ایجاد می‌شود. بازیکنان جدیدی به تیم آمده‌اند مثل مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری و الله‌یار، سجاد آقایی که می‌توانند خودشان را نشان دهند.

بازیکن استقلال در مورد حمایت هواداران از سرمربی تیم‌شان عنوان کرد: فکر می‌کنم هواداران به آقای شفر وقت می‌دهند و تیم از زمانی که او آمده است رشد داشته است. بازی با السد به تیم ما ضربه بزرگی زد. می‌توانستیم این تیم را ببریم اما باخت به آن‌ها وضعیت‌ روحی تیم را پایین آورد. با این حال با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم اکنون باید در لیگ بجنگیم. داربی امروز جالب نبود اما امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.

حیدری در مورد بازیکنان خارجی جدید استقلال اظهار کرد: این بازیکنان را مربی خواسته و باشگاه جذب کرده است. امیدوارم در آینده بتوانند به تیم کمک کند. این مشکلات حل می‌شود و به هواداران قول می‌دهم روند تیم رو به صعود است. بازی داربی را نمی‌توان با بازی‌ها دیگر مقایسه کرد. پرسپولیس هم به نیمه نهایی آسیا صعود کرده اما آن‌ها هم کیفیت همیشگی‌شان را نداشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvjdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حیدری:نتیجه دست خداست،ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم