تاریخ انتشار: 1397/07/06 14:38
کد خبر: 128531

صحنه بحث برانگیز دیدار استقلال و پرسپولیس + عکس

مهاجم پرسپولیس با مدافع با تجربه استقلال برخوردی با یکدیگر داشتند که علیرضا فغانی آن را پنالتی تشخیص نداد.
صحنه بحث برانگیز دیدار استقلال و پرسپولیس + عکس

علیرضا فغانی بعد از قضاوت کم‌نقص و درخشان در جام جهانی ۲۰۱۸ و دو داوری در لیگ برتر، روز گذشته حساس‌ترین مسابقه داخلی را بین استقلال و پرسپولیس قضاوت کرد که قضاوت خوبی هم داشت، اما در یک صحنه قضاوت او بحث‌برانگیز بود که موجب واکنش سرمربی پرسپولیس هم شد.

در دقیقه ۶۳ دربی، بعد از تکلی که آرمین سهرابیان روی پای سیامک نعمتی در میانه زمین زد، توپ به بشار رسن رسید که این بازیکن با پاس بلند علی علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی سر توپ، تغییر جهت این بازیکن به سمت چپ و برخوردی که با پژمان منتظری داشت، صحنه مشکوکی رقم زد که علیرضا فغانی برخورد مهاجم پرسپولیس با مدافع استقلال را خطا تشخیص نداد.

پرسپولیسی‌ها در این صحنه اعتقاد داشتند پژمان منتظری در زمان زدن سر توپ علیپور، با دست راست، دست چپ مهاجم سرخ پوشان را کشیده و اجازه نداده او ضربه بزند که در جریان بازی این صحنه برخورد تشخیص داده نشد.

در حالی که برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دربی ۸۸ عنوان کرد که خطا روی علیپور می‌توانست یک پنالتی به همراه داشته باشد، اما سعید مظفری‌زاده کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگا ما عنوان کرد که علیپور در مسیر حرکت به سمت دروازه تعادل خود را از دست داد که دستور فغانی برای ادامه بازی کاملا درست بود.

هوشنگ نصیرزاده، دیگر کارشناس داوری فوتبال ایران هم که شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی حضور داشت، عنوان کرد پژمان منتظری دست خود را نزدیک بدنش گذاشته و سعی کرده دست علیپور را بگیرد که به همین منظور اگر فغانی در این صحنه اعلام پنالتی می‌کرد، قابل دفاع بود.

وینفرد شفر در کنفرانس خبری بعد از بازی به تمجید از فغانی پرداخت و برانکو نسبت به این برخورد معترض بود و از سوی دیگر کارشناسان داوری فوتبال ایران هم نظرات مختلفی در این باره داشتند ولی در این برخورد فغانی با نزدیک کردن خود به صحنه هر دو دست‌اش را بالا برد و اعتقاد داشت خطایی رخ نداده است.

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

بعد از به جریان افتادن مسابقه هم سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال به سمت علیپور که روی زمین نشسته و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، رفت و او را از روی زمین بلند کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvwjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک رکورد نا امید کننده از شاگردان شفر