تاریخ انتشار: 1397/07/07 12:21
کد خبر: 128421

علیپور: نقطه قوت ما کادرفنی با دانش‌مان است

علی علیپور با بیان اینکه مهاجم اول پرسپولیس نیست گفت که این تیم در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد.
علیپور: نقطه قوت ما کادرفنی با دانش‌مان است

علی علیپور در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس گفت:: شرایط خیلی خوبی داریم. در بازی با الدحیل صعود خیلی خوبی داشتیم  و در دو بازی اخیرمان در لیگ هم نتایج خوبی گرفتیم.

وی افزود: متاسفانه انصاری و کامیابی‌نیا برای بازی رفت با السد محروم هستند و ماهینی هم با مصدومیت شدیدی مواجه شده که این مسئله قطعا کارمان را در این بازی سخت خواهد کرد انشالله که بتوانیم دست پر از قطر برگردیم.

مهاجم تیم فوتبال  پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا نتوانسته به عنوان مهاجم اول تیمش در امر گلزنی چندان موفق باشد، عنوان کرد: اینکه شما می‌گویید من مهاجم اول تیم هستم را قبول ندارم. من، منشا، سیامک نعمتی و امید عالیشاه در خط حمله بازی می‌کنیم و همه تلاش‌مان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.

علیپور راجع به بازی روز سه شنبه با السد تصریح کرد: همان طور که گفتم غیبت 3 بازیکن اصلی‌ در این بازی کارمان را خیلی سخت کرده است. اتفاقی که سال قبل هم در همین مرحله و بازی رفت با الهلال شاهد آن بودیم و بدن چند بازیکن اصلی‌ در این بازی به میدان رفتیم اما از آن شکست خیلی درس گرفتیم و الان همقسم شده‌ایم تا دست پر از قطر برگردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقطه قوت ما کادرفنی با دانش‌مان است و در روز‌های اخیر همه تاکتیک‌هایی که لازم است را برای بازی با السد در نظر گرفته‌اند و انشالله به آنچه می‌خواهیم خواهیم رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xp9dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی الدحیل از وضعیت ستاره پرسپولیس بهتر خبر دارد