تاریخ انتشار: 1397/07/07 15:10
کد خبر: 128400

واکنش دفاع راست جدید پرسپولیس به مصدومیت ماهینی

مدافع راست تیم فوتبال پیکان که قرار است در نیم فصل به پرسپولیسی‌ها اضافه شود از مصدومیت حسین ماهینی ابراز ناراحتی کرد.
واکنش دفاع راست جدید پرسپولیس به مصدومیت ماهینی

مهدی شیری درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان در فصل جاری، اظهار کرد: امسال لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و همین گونه پیش می‌رویم. شرایط باشگاه، بازیکنان و کادر فنی خوب است و مشکلی از این بابت نداریم. با این روند می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

او درباره گل نخوردن پیکان در برخی بازی‌ها هم، گفت: وقتی تیمی گل نمی‌خورد همه تیم نقش دارند. تیم ما از خط حمله تا خط دفاع همه برای موفقیت تلاش می‌کنند. چند سالی است که روی خط دفاع بیش‌تر کار می‌کنیم تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه‌ بدهیم. تا الان هم توانسته‌ایم مزد تلاش‌های‌مان را بگیریم.

شیری در ادامه‌ درباره عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل و این که آیا این موضوع روی عملکردش تاثیر گذاشته است یا خیر؟ گفت: از آقای جلالی تشکر می‌کنم که طی این مدت با من صحبت کردند و سعی کردند کمک کنند تا تمرکزم حفظ شود. من هم طی این مدت تمرینات خوبی را انجام دادم و سعی کردم برای پیکان مفید باشم. مطمئنا تا نیم فصل که در خدمت این تیم هستم، تمام توانم را برای موفقیت پیکان می‌گذارم و در نیم فصل از این تیم جدا می‌شوم و در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهم بود.

او تصریح کرد: همه هواداران به من لطف دارند که طی این مدت از من حمایت کردند. مطمئنا در زمین مسابقه پاسخ محبت آنان را خواهم داد.

مدافع حال حاضر تیم فوتبال پیکان درباره مصدومیت حسین ماهینی و این که او می‌تواند جای ماهینی را در پرسپولیس پر کند یا خیر؟ گفت: تیم‌های بزرگ همیشه بازیکنان بزرگ داشته‌اند. نمی‌شود این گونه فکر کنید که من به‌راحتی بتوانم به ترکیب اصلی تیم برسم. باید تلاش کنم و هر چه در توان دارم نشان بدهم تا بتوانم بازی کنم. من همیشه تلاش می‌کنم تا بتوانم توقعات هواداران را نسبت به خودم برآورده کنم اما در مورد حسین ماهینی باید بگویم پس از مصدومیتش واقعا ناراحت شدم، حتی در صفحه شخصی خودم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادم. حدود 10 روز هم با تیم پرسپولیس تمرین کردم که طی این مدت جز بزرگی از حسین ماهینی ندیدم. او بازیکن حرفه‌یی است که سعی می‌کند به جوان‌ترها هم تجربیاتش را انتقال دهد. امیدوارم هر چه‌ زودتر ماهینی هم به میادین باز گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458jbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمز موفقیت پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل