تاریخ انتشار: 1397/07/07 19:03
کد خبر: 128367

این خارجی‌ها در استقلال نباشند بهتر است

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی دربی گفت: هیچ کس از نتیجه راضی نبود. استقلال اگر می‌باخت برای شفر بد می‌شد.
این خارجی‌ها در استقلال نباشند بهتر است

، هشتاد و هشتمین تقابل قرمز و آبی آنقدر بی‌روح بود که همه از وقتی که برای دیدن آن صرف کردند، پشیمان شدند! یکی از کسل‌کننده‌ترین شهرآورد‌ها با حداقل جذابیت که هیچ نکته مثبتی نداشت. استقلالی‌ها از هفت بازی در لیگ برتر فقط یک بار موفق به پیروزی شده‌اند و به نوعی رسم دو، سه سال اخیر خود را ادامه دادند. درباره حال این روز‌های استقلال با حسن روشن پیشکسوت استقلال گفتگو کردیم.

* تقابل استقلال و پرسپولیس را چطور دیدید؟

اصلاً تمایلی به نگاه کردن این بازی نداشتم. بازی را با دقت ندیدم و دیداری بود که هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خواستند پیروز شوند. ما سه خارجی خریدیم که روی هم به اندازه یعقوب کریمی کیفیت ندارند. بازی بی‌مزه‌ای بود!

* از نتیجه راضی بودید؟

هیچ کس از نتیجه راضی نبود. استقلال اگر می‌باخت برای شفر بد می‌شد. به نظرم شفر مقصر است نه کادر فنی و بازیکنان.

* ۷ بازی در لیگ و فقط یک برد!

استقلال فقط تراکتور را برد که اگر با همان تراکتور هم الان بازی می‌کردیم موفق به پیروزی نمی‌شدیم! کادر قبلی مدیریت افتضاح بود و به نوعی استقلال را وارد بحران کرد. فتحی مدیر خوبی است و زود است درباره عملکرد او قضاوت کنیم. هیچ کدام از بازیکنان در این شهرآورد در حد استقلال نبودند. به نظر من رحمتی بهترین بازیکن استقلال در شهرآورد بود.

* خط حمله استقلال ۴۰۰ دقیقه گل نزده است.

این عملکرد یعنی بازیکنان تهاجمی استقلال خوب نیستند. اگر به جای خریدن این بازیکنان روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنند بهتر است. الحاجی گرو در حد استقلال نیست و هنوز هیچ کس نمی‌داند پستش چست. او فقط خطا می‌کرد و معلوم نیست از این مبلغ قرارداد چقدر به خودش رسیده! این خارجی‌ها در تیم نباشند بهتر است.

* همام طارق، بد بازی نکرد.

وقتی خارجی می‌آوریم نباید بگوییم بد نبود. بازیکن خارجی باید عالی باشد. طارق در این شهرآورد کمی بهتر از بچه‌های دیگر کار کرد.

* درباره هواداران که از ساعت‌ها قبل آمدند و این شهرآورد کسل‌کننده را دیدند صحبت کنید.

دلم برای هواداران سوخت. امیدوارم به فکر این هواداران هم باشند. خدا کند هواداران از حمایت کردن برنگردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv7r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری بازیکنان استقلال و پرسپولیس از فغانی