تاریخ انتشار: 1397/07/07 20:48
کد خبر: 128351

شکایت رسانه محلی جم از سرمربی و سرپرست پارس جنوبی

رسانه محلی جم به دلیل صحبت‌های تارتار در نشست خبری از سرمربی و سرپرست پارس جنوبی شکایت می‌کند.
شکایت رسانه محلی جم از سرمربی و سرپرست پارس جنوبی

 تیم فوتبال پارس جنوبی روز گذشته در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر میزبان پدیده مشهد بود که این دیدار در پایان با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری بعد از این مسابقه ، وقتی یکی از خبرنگاران محلی از وی پرسید که تیم بعد از هشت هفته فقط 9 امتیاز کسب کرده ، آیا مشکل مالی است و یا چیز دیگر؟ عصبانی شد و این سوال را غیر منصفانه دانست و با خبرنگار طراح سوال درگیری لفظی پیدا کرد و در نهایت نیز نشست را ترک کرد تا این نشست خبری نیمه کاره به پایان برسد.

دو هفته نامه ی نسیم جم که خبرنگار این نشریه طراح این سوال بوده امروز در گزارشی نوشته: این رسانه اتهامات، تهدید و فحاشی‌های وارده از سوی سرمربی، سرپرست و رئیس کانون هواداران تیم پارس جنوبی جم به خبرنگار خود را در کمیته ی اخلاق فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی دنبال و تا جوهر در قلم دارد حافظ منافع مردم و پاسپانی و حمایت از منافع تیم که جزئی از بیت المال است را سرلوحه کار حرفه ای خود قرار خواهد داد.

مهدی تارتار در بحث با این خبرنگار گفته بود که این خبرنگار به دنبال مسئولیت در باشگاه بوده که به آن نرسیده و حالا این نقد ها را مطرح می‌کند.

سیف الله حسنی پور خبرنگار نسیم جم در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از نشست خبری سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی من را تهدید و آشوبگر نامیده است.

وی تاکید کرد: مسببین ماجرا بدانند که تیم پارس جم، گوشت قربانی نیست که هر کسی به خود اجازه ی دست درازی به آن داشته باشد و قطعا” هر چه هست مکیده از پول بیت المال است و وقف هواداران. رسانه بیان حقیقت و پرده برداری از پلشتی های پنهان و حواشی نابود کننده را وظیفه ی خود می داند و هر مطالبه ای از سوی خود شرعا ، عرفا و اخلاقا حرام فرض و در این بین عواقب هرگونه اتفاق ناخوشایند را متوجه عوامل باشگاه پارس جنوبی جم می داند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b5kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هتریک شفر و استقلال در ناکامی؛ 22 روز بدون پیروزی!