تاریخ انتشار: 1397/07/09 11:52
کد خبر: 128124

افتخار میکنم که لباس استقلال را پوشیدم!

مهاجم سابق استقلال می گوید بازی برای استقلال افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود.
افتخار میکنم که لباس استقلال را پوشیدم!

حسن بیت سعید ستاره تیم فولاد خوزستان عملکرد خوبی در بازی با ماشین سازی تبریز داشت. او در دقیقه 89 با سانتری زیبا زمینه تک گل تیمش را فراهم کرد و در دیگر دقایق هم ثمربخش ظاهر شد. او در گفتگو با خبرنگار درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که در زیر می خوانید.

 

داور دو پنالتی برایمان نگرفت

طبیعی است تیمی که در خانه بازی می‌کند دنبال سه امتیاز باشد و ما هم به سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم که از این شرایط بدی که در این چند هفته باری ما اتفاق افتاد خارج بشیم. در این دو بازی ما خیلی از نحوه قضاوت داوری ضرر کردیم. شما دیدید که بازی با سپاهان داور پنالتی روی شیمبا را خطای بیرون محوطه اعلام کرد و بازی ماشین سازی آن ها اول یک پنالتی باز هم روی شیمبا و نیمه دوم یک پنالتی روی مهدی زبیدی نگرفت.

فکر کنم پنالتی هم که برای انها گرفت پنالتی نبود، بازیکن مارا دقیقه 50 اخراج کردند درصورتی که نیمه اول بازیکن آن ها روی میثم دورقی خطای خیلی بدی انجام داد که کارت قرمز داشت. همه چیز دست به دست هم داد که ما گل دریافت کنیم و بجای اینکه فقط و فقط به برد فکر کنیم یک امتیاز را کسب کردیم. من فکر کنم درطول این نود دقیقه بجز پنالتی که واقعا پنالتی نبود و برای ماشین سازی گرفتند چیز خاصی از ماشین سازی روی دروازه ما اتفاق نیفتاد و ما در طول نود دقیقه هم بازی را کنترل کردیم هم اینکه  حملات متعددی داشتیم. جذابیت فوتبال هم به همین چیزها است.

 

از هواداران عذرخواهی می‌کنم

فقط من یک عذرخواهی کنم از هوادارانی که واقعا در شرایط سخت حامی تیمشان بودند و چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد پشت تیم هستند و بودن آن ها به ما کمک میکند انشالله بتوانیم در هفته های آتی نتایج خوبی بگیریم و تیم روز به روز بهتر خواهد شد انشالله بتوانیم  دلشان را شاد کنیم واقعا من از طرف بازیکنان از آن ها عذرخواهی میکنم که در این هوای گرم و با این وضعیت اقتصادی همیشه می ایند و تیم را حمایت می‌کنند.

 

من سرباز فولاد هستم

من فکر کنم موفقیت تیم مهمتر از موفقیت من است، هم من هم سایر بازیکنان کاملا درخدمت تیم هستیم و دلمان میخواهد اول تیم را سرافراز کنیم و دل مردم را شاد کنیم، دل هواداران فولاد و مردم خوزستان را. ما فقط بعنوان یک سرباز برای تیم فولاد باید وظیفه مان را به خوبی انجام دهیم انشالله بتوانیم در اخرلیگ شرمنده این مردم و باشگاه خوب فولاد نشویم.

 

فولاد باید جزو مدعیان قهرمانی باشد

فولاد همیشه جزو تیم های خوب لیگ هست و خواهد بود. طبیعی است که هوادار انتظارات بالایی داشته باشد چون فولاد یکی از تیم های همیشه خوب لیگ بوده و قهرمانی هایی در لیگ داشته و همیشه جزو مدعیان است. تماشاگران حق دارند ناراحت شوند ما تمام تلاشمان را میکنیم که شادی را در دل انها جا بدیم و بتوانیم نتایج بهتری بگیرم بلاخره در این چند هفته نتایجی که گرفتیم در شان باشگاه خوب فولاد و مردم خوب خوزستان نیست. ما در طول چند بازی اخیر هم بدشانس بودیم و هم واقعا از نحوه قضاوت داوری متضرر شدیم. انشالله فوتبال روی خوشش را به ما نشان دهد و بتوانیم دل این مردم را شاد کنیم.

 

انتخاب سرمربی برعهده باشگاه است

این وظیفه باشگاه است و خودش باید تشخیص بدهد. من فقط به عنوان یک بازیکن وظیف ام را انجام میدهم و کار تشخیص سرمربی به عهده مدیرعامل محترم تیم و هیئت مدیرست انها بهتر تشخیص میدهند و بهتر میتوانند تصمیم گیری کنند انشالله هر تصمیمی میگیرند به صلاح باشگاه باشد

هر مربی سبک و بازی خاص خودش را دارد. مربی ها چه خارجی باشند چه ایرانی سبک خودشان را دارد که چطور مربیگری کند. من فکر کنم مربی هایی که تجربه زیادی دارند میتوانند بهتر نتیجه بگیرند و همانطور که گفتم این را باید هیئت مدیره تشخیص بدهد و من جواب خاصی ندارم.

 

از رفتن به استقلال پشیمان نیستم

از رفتن به استقلال پشیمان نیستم. واقعا پوشیدن لباس استقلال  افتخاریست که نصیب هرکسی نمیشود و من افتخار میکنم که لباس استقلال را پوشیدم و شرایط به گونه ای رقم خورد که اسقلال در ان زمان روندش خوب پیش نمیرفت و نتوانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و طبیعی است که تیم اگر نتواند نتایج خوبی بگیرد روند بازیکنان تاثیر دارد و ما تیمی خوب نبودیم بازیکنان کلا نتوانستند خوب جا بیفتند ودر ان زمان استقلال کلا نتیجه نگرفت. درهرصورت تجربه خوبی برایم بود و افتخار بزرگی بود که لباس استقلال را پوشیدم. هرجا هستم برای استقلال و هواداران خوبش که واقعا به من لطف داشتند ارزوی بهترین ها و موفقیت دارم.

 

دربی بی کیفیت، خیانت به هوادار است

من بازی را ندیدم چون روز بازی ما تمرین داشتیم و از بچه ها و دوستان شنیدم که بازی خوبی نبود. من فکر کنم هر دو تیم برای نباختن رفتند و در هرصورت دربی است و تیمی دوست ندارد ببازد و فکر کنم ترس ار باختن یک بازی کسل کننده و بازی خوبی از اب درنیامد. در دربی ها از این اتفاقات پیش میاید. انشالله در دربی های اینده شاهد یک دربی کسل کننده نباشیم چون دربی که خوب نباشد یک خیانت به هوادار است. هواداران چه گناهی کره اند؟ هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال یک بازی خوب ببینند همراه با یک نتیجه خوب قسمت نبود بازی خوبی ببینند انشالله دربی های اینده بهتر شود.

 

پریرا باهوش ترین هم تیمی من است

من فکر کنم بجز پریرا همه بچه ها خوب هستند و ما بازیکنا خیلی خوبی داریم هم در پست فوروارد هم جناحین هم وسط مهره های خیلی خوبی داریم و طبیعی اس و هر مربی خواسته هایی از بازیکنانش دارد و پریرا هم یک بازیکن  بسیار خوب است که ( .... 2:30)  و من چندین سال که با مهاجم های کنارم کار کرده ام پریرا یکی از باهوش ترین مهاجمانی است که دیده ام. انشالله مه همه از پریرا گرفته زبیدی و حردانی و رضا میرزایی و بچه هایی که جلو بازی میکنند بتوانیم روزهای خوبی برای فولاد رقم بزنیم.

 

آقای گلی من مهم نیست

موفقیت تیم خیلی برایم مهم تر از موفقیت شخصی خودم است. من دوست دارم اول تیم نتیجه بگیرد دوم تیم نتیجه بگیرد سوم هم تیم نتیجه بگیرد و بعدش هرچیز خدا قسمت کرد خدارا شاکریم ولی موفقیت تیم مهمتر از همه چیز است.

 

آرزویم رسیدن به تیم ملی است

من همه تلاشم را میکنم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود. انشالله بتوانم بازی های خیلی خوبی انجام دهم و مورد پسند مربی های ملی بشوم. انشالله  که این تیم نصیبم شود چون هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود.

 

می خواهیم خاطرات خوب مردم را زنده کنیم

برای همه مشخص است که فولاد همه ساله فقط به بالای جدول نگاه میکند و حداقل برای فولاد کسب سهمیه اسیایی چون فولاد یک تیم پرافتخار ریشه دار و برای هواردارن بسیار خوب است و همیشه انتظار از فولاد بالاست و حداقلش به سهمیه اسیا و قهرمانی که این تیم و هواداران تجربه اش را کسب کرده اند و خاطرات خوبی دارند. انشالله بتوانیم روندمان را بهتر کنیم که خاطرات خوب مردم با این باشگاه را دوباره تکرار کنیم.

 

در استادیوم های خوزستان اتفاق خاصی نمی افتد

من فکر نمیکنم اتفاق خاصی پیش آمده باشد شاید یک هوادار بیش از حد تعصبی باشد و در سالهایی که من در لیگ بودم در اکثر شهرها بوده و اینها تک و توک هستند، شاید هم هوادارا نباشد ولی مردم خوزستان چه از هوادارن نفت گرفته تا مسجد سلیمان و فولاد و استقلال خوزستان. مردم خوزستان مردم اصیل اند و هیچوقت از کسی خط نمیگیرند و همیشه حامی و یاور تیمشان هستند. در این سالها که من در لیگ بازی کرده ام بهترین هوادرها و باشخصیت ترین هواداران مردم خوب خوزستان هستند.

انشالله بتوانیم اخر لیگ رتبه خوبی را برای فولاد رقم بزنیم و انشالله بتوانیم دل مردم خوزستان و هواداران فولاد را را شاد کنیم دوباره از انها عذرخواهی میکنم بعنوان یک بچه خوزستان، یک پسر خوزستان و انشالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458jgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاس گل، تنها مزد ستاره پرتلاش فولاد