تاریخ انتشار: 1397/07/09 14:28
کد خبر: 128106

چالش برانکو برای انتخاب ترکیب 11 نفره؛ چه کسی بازیکن یازدهم پرسپولیس میشود؟

برانکو ایوانکوویچ کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در بازی با السد دارد.
چالش برانکو برای انتخاب ترکیب 11  نفره؛ چه کسی بازیکن یازدهم پرسپولیس میشود؟

مصدومیت ها و محرومیت ها باعث شده تا برانکو 4 بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشته باشد. این اتفاق در حالی رقم خورده که پرسپولیس در شرایط عادی نیز با کمبود بازیکن روبرو است و برانکو هر بازی یک چالش برای انتخاب ترکیب 11 نفره دارد.

حال شرایط به گونه ای شده که پرسپولیس پیش از حساس ترین بازی فصلش تنها 10 بازیکن نام آشنا را در فهرست خود دارد! علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا 10 بازیکنی هستند که قطعا در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت اما یک جای خالی توسط چه کسی پر می شود؟

اگر سیامک نعمتی و امید عالیشاه در پست تخصصی اش به میدان برود، برانکو باید یک دفاع راست را از روی نیمکت انتخاب کند. شاهین عباسیان مهره تخصصی است و آدام همتی هم سابقه بازی در این پست را دارد. اما اگر از بین نعمتی یا عالیشاه یکی به دفاع راست برود، احسان علوان زاده یا آدام همتی در پست هافبک به میدان می روند.

به جز این سه بازیکن پرسپولیس نیمکت نشین های دیگری را هم دارد. ابوالفضل درویش وند و بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان های ذخیره هستند که تاکنون در آسیا بازی نکرده اند، حمیدرضا طاهرخانی هافبک هجومی است که به واسطه درخشش در تیم های پایه به معروفیت رسیده و سعید حسین پور، محمد احسان حسینی و احمد بهاروندی نیز دیگر نیمکت نشین ها هستند. حسین پور مهاجم است، حسینی در دفاع وسط به میدان می رود و احمد بهاروندی هم دفاع چپ و هافبک چپ به شمار می رود.

در بین نیمکت نشین ها، حمیدرضا طاهرخانی، آدام همتی و احسان علوان زاده سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند و شاید برابر السد هم فرصت بازی پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq5q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشا و مانور برانکو برای سردرگمی استقلالی‌ها