تاریخ انتشار: 1397/07/09 14:51
کد خبر: 128104

امید پرسپولیس به پاداش صعود به نیمه‌نهایی

طلبکار بودن مربیان و بازیکنان پرسپولیس اتفاق تازه‌ای نیست که متعجب‌مان کند.
امید پرسپولیس به پاداش صعود به نیمه‌نهایی

 فقط شگفت‌زده شدیم که مدیرعامل این باشگاه بعد از دربی بی‌مقدمه اعلام کرد که خارجی‌های پرسپولیس بابت این فصل دریافتی نداشته‌اند. همان خبری که پیش از این بارها درباره‌اش نوشته بودیم و انگار همین یک تاییدیه را کم داشت.
حالا پرسش این است که بدهی باشگاه پرسپولیس به مربیان و بازیکنان خارجی‌اش چقدر است؟ یا حداقل برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان بزرگ‌ترین طلبکار فعلی، چقدر از باشگاه طلب دارد؟ با توجه به این‌که برانکو به طلب‌های فصل گذشته هم اشاره کرده و بر خلاف شرطش برای تمدید قرارداد هنوز قراردادهای فصل پیش را با او و همکارانش تسویه نکرده‌اند، نمی‌توان رقم دقیقی عنوان کرد اما بر اساس گفته‌های منابع موثق نزدیک به باشگاه برانکو بیش از ‌۳۰۰ هزار دلار بابت این ۵ ماه و بخشی از قرارداد فصل گذشته‌اش را طلب دارد.
به عبارتی باشگاه پرسپولیس باید رقمی حدود ۵ میلیارد و‌۴۰۰ میلیون تومان برای تهیه دلار ۱۸ هزار تومانی هزینه کند چرا ‌که دلار دولتی به این باشگاه تعلق نمی‌گیرد. هر چند رقم ریالی دستمزد برانکو هم برای باشگاه هنگفت است اما موضوع اصلی مشکل در تهیه ارز آزاد است و مسوولان باشگاه پرسپولیس با وجود تلاش‌هایی که در این مدت داشته‌اند، هنوز موفق به تهیه ارز برای پرداخت مطالبات خارجی‌های خود نشده‌اند. در حال حاضر تنها امید پرسپولیس پاداشی است که ای‌اف‌سی بابت صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به آنها پرداخت کند. پرسپولیس به واسطه حضور در نیمه‌نهایی تا کنون ۸۱۰ هزار دلار پاداش گرفته که این پاداش در صورت صعود به فینال افزایش می‌یاید و خیال باشگاه را از بدهی‌های ارزی راحت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39d6de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط دفاع و دروازه؛ پاشنه آشیل السد