تاریخ انتشار: 1397/07/09 22:38
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛
کد خبر: 128039

بختک شوم پشیمانی روی سینه جدا شدگان از استقلال/خلع درجه فرمانده هایی که سرباز صفر شدند!

بختک شوم پشیمانی روی سینه جدا شدگان از استقلال/خلع درجه فرمانده هایی که سرباز صفر شدند!

اولین ستاره ای که سال گذشته نامه خداحافظی‌اش از استقلال را نوشت وفرمانده ای که سرباز صفر شد!

امید ابراهیمی بود. امیدی که برای زندگی بهتر دست رد به سینه باجناقش هم زد و به خدمت الاهلی درآمد، نتوانست همانی باشد که در استقلال بود. الاهلی در رده نهم لیگ ۱۲ تیمی قطر جا خوش کرده است و حتی به تازگی خبر از کنار گذاشتن هافبک سابق آبی ها هم به گوش می رسد!

امید می توانست همچنان در استقلال فرمانده باشد اما بوی کباب الاهلی ها مستش کرده بود و حالا فرمانده که هیچ سرباز صفر هم نمی تواند برای این تیم باشد!

جپاروف ماتم زده!

سرور جپاروف، پلی میکری که دست استقلال را بد موقعی در حنا گذاشت و درست لحظه ای که گمان می کردیم از خر شیطان پایین می آید به تیم ناشناس جتسوی قزاقستان پیوست.

جپاروف حتی در ترکیب ۱۸ نفره تیمش هم قرار نمی گیرد.

جتسو با ۳۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده چهارم قرار دارد. اوضاع تیم به قدری خراب است که خود جپاروف خیلی زود از این انتخاب پشیمان شد.

جپاروفی که نزد استقلالی ها محبوب بود و می توانست با این تیم به ستاره سوم آسیا هم برسد حالا ماتم زده به روزهای خوش و هلهله هواداران استقلال می اندیشد.

مامه تیام

 شاید مهمترین بازیکنی که مدام دنبال خبرهایش هستیم مامه تیام، ستاره گلزن فصل پیش استقلال ا‌ست. مهاجم سیه چرده ای که با استقلال قرارداد داشت اما توقعش را یک مرتبه بالا برد و هر روز صفرهای قراردادش را بیشتر کرد به عجمان امارات پیوست.

عملکرد تیام در عجمان هیچ شباهتی به عملکرد موفق او در استقلال ندارد.

این بازیکن در ۴ بازی تنها یک گل و یک پاس گل داده است!

تیامی که می توانست این فصل هم در استقلال باشد و جور گل نزن های این تیم را بکشد، با انتخابی کرد که نه موفقیتی تا به اینجای کار برای خود به دست اورده و نه هوادارانی مثل استقلال دارد که مدام تشویقش کنند!

درواقع ستاره هایی که بین تعصب و پول، پول را انتخاب کردند حالا با عملکرد ضعیف خود نشان دادند که به واقع پول خوشبختی نمی آورد!

به راستی همه چیز پول نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omxxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ صدای اولین معترض از آشیانه آبی ها؛ چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛