تاریخ انتشار: 1397/07/11 17:04
کد خبر: 127788

چراغ سبز وینفرد شفر برای مجتبی جباری کافی نیست؟!

چراغ سبز شفر طی هفته گذشته باعث شده تا سرپرست باشگاه استقلال با مجتبی جباری وارد مذاکره شده و نظر جباری را در مورد حضور در استقلال بپرسد.
چراغ سبز وینفرد شفر برای مجتبی جباری کافی نیست؟!

جدایی ناگهانی جیری ساناک دستیار شفر در ابتدای این فصل و مشکلاتی که برای این مربی به وجود آمد طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی را ایجاد کرده که قرار است یک نفر به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه شود.
مسئولان استقلال تلاش کردند ساناک را برگردانند ولی تا امروز به نتیجه نرسیده‌اند اما از طرفی شفر تصمیم دارد اگر فردی به کادر فنی استقلال اضافه شود روی او شناخت داشته باشد.
شفر فصل قبل بنا بر ملاحظاتی به منزل مجتبی جباری رفت و حرکت او نوعی دلجویی از بازیکنی بود که از دیدگاه شفر برخورد خوبی با او صورت نگرفته بود.
چراغ سبز شفر طی هفته گذشته باعث شده تا سرپرست باشگاه استقلال با مجتبی جباری وارد مذاکره شده و نظر جباری را در مورد حضور در استقلال بپرسد. جباری مثل همیشه از حضور در استقلال استقبال کرده و این بار تصمیم دارد تجربه‌ای جدید را کسب کند ولی یک مشکل باعث شده تا مدیران استقلال برای استخدام جباری تردید داشته باشند. تردیدی که البته از نظر حرفه‌ای بیراه هم نیست.
جباری با پایان فوتبال و اعلام خداحافظی‌اش از دوران حرفه‌ای و قهرمانی وارد کلاس‌های مربیگری نشده و هیچ مدرک مربیگری ندارد، طبعا وقتی جباری مدرک نداشته باشد روی نیمکت هم نمی‌تواند بنشیند و عملا در بازی‌های استقلال او غایب نیمکت آبی پوشان خواهد بود. اتفاقی که فصل قبل برای کولی رخ داد و او در تمام بازی‌ها از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد.
با این شرایط به نظر می رسد مدیران استقلال منتظر هستند تا شفر شخصی دیگر را به آنها معرفی کند و یا اینکه در نهایت اگر ضعفی در تیم استقلال دیدند از طریق کمیته فنی برای استخدام دستیار شفر اقدام کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp8la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبود جیری ساناک علت اصلی مشکلات استقلال!