تاریخ انتشار: 1397/07/11 17:22
کد خبر: 127785

بعد از حواشی موجود؛ حضور پرقدرت سرخ پوشان در جام حذفی

باشگاه پدیده اعلام کرد اعتصاب بازیکنان این تیم به پایان رسیده و از عصر امروز تمرینات پدیده ای برای حضور پر قدرت در جام حذفی دوباره آغاز می شود.
بعد از حواشی موجود؛ حضور پرقدرت سرخ پوشان در جام حذفی

جواد طاری‌بخش در مورد صحبت‌هایی که در خصوص عدم حضور تیم فوتبال پدیده در بازی با فولاد مطرح شده است، اظهار داشت: تمرینات تیم بعد از سه روز وقفه از عصر امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود اگرچه مشکلات مالی باشگاه همچنان پابرجاست. شهردار مشهد حمایت خود را از باشگاه پدیده اعلام کرده‌ و انتظارمان این است که دیگر مسئولان استان هم از تیم پدیده که تنها نماینده  شرق کشور در لیگ برتر است، حمایت کنند. ضمن اینکه روز جمعه با تمام قدرت مقابل فولاد حاضر خواهیم شد و به هیچ وجه قصد کناره‌گیری از جام حذفی را نداریم.

وی با گلایه از مسئولان سازمان لیگ بابت بی‌توجهی به اعتراض‌های باشگاه‌های لیگ‌برتری به نوع میزبانی باشگاه پارس‌جنوبی از حریفان خود، خاطرنشان کرد: خواسته ما از سازمان لیگ این است که یک بار دیگر به امکانات میزبانی باشگاه پارس‌جنوبی در جم نظارتی داشته باشند چرا که امکانات این شهر اصلا در حد میزبانی از تیم‌های لیگ‌برتری نیست. علاوه بر اینکه به سختی خودمان را به شهر جم رساندیم موقع بازگشت هم مجبور شدیم 5 ساعت راه با اتوبوس به شیراز آمده و از آنجا با پرواز مستقیم به مشهد برویم.  این جدا از رفتار نامناسب مربیان و مسئولان تیم پارس‌جنوبی است. ما با آنها برای زمین تمرین هماهنگ کرده بودیم اما از زمانی که به عسلویه رسیدیم  تا زمانی که با اتوبوس به سمت جم رفتیم آنها موبایل‌های خود را به صورت خودجوش از دسترس خارج کردند تا اینکه در نهایت مجبور شدیم برای تمرین روز قبل از مسابقه به بندرسیراف برویم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: بیش از یک سال است که همه تیم‌های لیگ برتری به جم رفته و با این مشکلات ابتدایی مواجه می‌شوند و از سازمان لیگ می‌خواهند به این مسئله رسیدگی کند اما کوچکترین واکنشی از سازمان لیگ دیده نشده است. وقتی به جم رفتیم مجبور شدیم به مسافرخانه‌ای برویم که اصلا شرایط مناسبی نداشت و حتی به خاطر کمبود جا برخی از همراهان تیم مجبور شدند یک دستگاه آپارتمان اجاره کرده و مستقر شوند. من مانده‌ام اگر روزی نمایندگان AFC از این وضعیت میزبانی یک تیم لیگ برتری بازدید کنند چه پاسخی به آنها داده خواهد شد.

طاری‌بخش با اشاره به صحبت‌های اخیر مهدی تارتار در مورد اینکه حق تیمش در بازی با پدیده ضایع شده است، خاطرنشان کرد: کارشناس برنامه نود در حالی برخورد بازیکن تیم ما با بازیکن حریف را پنالتی اعلام کرد که هیچ یک  از کارشناسان اعتقادی به پنالتی نداشتند. ضمن اینکه نظر کارشناس برنامه نود در صحنه برخورد توپ به دست مدافع پارس این بود که توپ به سینه وی برخورد کرده در شرایطی که عکس و فیلم این صحنه مشخص است که توپ کاملا به دست این مدافع برخورد می‌کند. در هر صورت تیم پدیده از نظر فنی آن قدر خوب است که نیازی به حمایت داوری نداشته باشد و تا الان هم در اکثر بازی‌ها داوری به ضرر ما بوده با این حال با شایستگی در صدر جدول قرار داریم.

وی گفت: برخی مربیان به گونه‌ای دیگر سعی دارند واقعیت‌ها را جلوه دهند که این حرفه‌ای نیست. توقع ما از داوران اجرای عدالت است و تا اینجای کار هم به سلامت داوران خوب کشورمان کوچکترین تردیدی نداشته‌ و نهایت احترام را به آنها گذاشته‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj5gj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر بزرگی که از بیخ گوش مهاجم تراکتورسازی گذشت +عکس