تاریخ انتشار: 1397/07/11 20:41
کد خبر: 127760

پرسپولیس آسیایی، برانکو را به 30 می‌رساند؟

نخستین تجربه سرمربیگری برانکو در بازی آسیایی با پرسپولیس به پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2015 آسیا بازمی‌گردد.
پرسپولیس آسیایی، برانکو را به 30 می‌رساند؟

جایی که قرمزها با سه گل مقابل لخویای قطر شکست خوردند اما با پیروزی برابر بنیادکار در تهران مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را گرفتند. در مرحله یک هشتم نهایی آنها در مجموع 3 بر یک به الهلال باختند.
دو فصل بعد، پرسپولیسی‌ها 12 بازی را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردند و سرانجام با تساوی 2-2 مقابل الهلال در مسقط، در مرحله نیمه‌نهایی کارشان را به پایان رساندند. امسال هم قرمزها 10 بازی در لیگ قهرمانان با هدایت برانکو ایوانکوویچ انجام داده‌اند و با اینکه بازی برگشت نیمه‌نهایی را هنوز برگزار نکرده‌اند، به عبارتی رکورد فصل پیش خود را تکرار کرده‌اند. در 26 بازی اخیر، پرسپولیسی‌ها 12 بار پیروز شده‌اند و 7 تساوی و 7 شکست هم در کارنامه دارند. آنها همچنین با زدن 35 گل، تفاضل  مثبت یک را ثبت کرده‌اند و همچنین میانگین بیش از یک گل در هر بازی را دارند.
حالا آرزوی برانکو ایوانکوویچ گذر از السد و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است که اگر این اتفاق رخ بدهد، او این شانس را دارد که سی‌امین بازی‌اش با پرسپولیس در آسیا را با قهرمانی جشن بگیرد و البته به نخستین مربی‌ تبدیل شود که 30 بازی در لیگ قهرمانان آسیا را با پرسپولیس سپری کرده است.
البته برانکو به هر حال اسفندماه که فصل تازه لیگ قهرمانان آغاز می‌شود به رکورد 30 بازی خواهد رسید اما دستیابی به این آمار فوق‌العاده در فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا قطعا اتفاق ویژه‌ و دلچسب‌تری خواهد بود که البته باید ببینیم آیا این پرسپولیس خسته و بدون مهره می‌تواند پروفسور را به آرزویش برساند یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljob8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی پرسپولیس- السد: ادامه پیشروی قهرمانانه