تاریخ انتشار: 1397/07/12 14:35
کد خبر: 127671

خودزنی به سبک استقلالی ها؛ اوضاع در اردوی آبی ها بحرانی تر از همیشه

باشگاه استقلال در تابستان برای پرکردن جای خالی مهاجم سنگالی کوچ کرده به سراغی مهاجمی نیجریه ای فوتبال سوئد رفت، خریدی که این روزها انتقادات فراوانی به همراه داشته است.
خودزنی به سبک استقلالی ها؛ اوضاع در اردوی آبی ها بحرانی تر از همیشه

نمایشی که مامه بابا تیام در شش ماه حضور در استقلال داشت به قدری جالب توجه بود که طرفداران این تیم وقتی با خبر جدایی موتور گلزنی سنگالی روبرو شدند شوک زده نگران پرکردن جای خالی یکی از بهترین خریدهای خارجی چند سال گذشته خود شدند، اتفاقی که نشان می دهد حساسیت و وسواس ها روی جانشین او ناخودآگاه به بالاترین حد ممکن رسیده است.

خوب یا ید الحاجی گرو با نظر وینفرد شفر و تلاش مدیران باشگاه وارد تهران شد تا با تاخیری چند ماهه قراردادش را با استقلال رسمی کند، مهاجمی که در صدر خریدهای زمستانی پارسال سرمربی آلمانی هم قرار داشت. عملکرد ضعیف این بازیکن در مدت حضور باعث شد تا هم باشگاه هم شفر مدام با وعده دادن به طرفداران پیرامون آغاز درخشش این بازیکن در صدد آرام کردن جو اطراف تیم و گرو باشند غافل از این که سرپرست استقلال با بر زبان آوردن جملاتی عجیب و غیرمسئولانه بار دیگر فشارها و انتقادات را به اوج خواهد رساند.

اصغر حاجیلو که امروز گفتگویی با یکی از برنامه ها رادیویی داشت با پیش کشیدن این موضوع که مگر می شود به جای بازیکنی مثل بابا تیام که 20 هزار دلار می خواست بروی الحاجی گرو را که یک هزارم او هم نیست بیاوری و قرارداد ببندی! باعث شد تا تمام تلاش هایی که در روزهای گذشته از جانب باشگاه و کادر فنی برای آرام کردن اوضاع اطراف خرید مهاجم نیجریه ای انجام داده بودند، بی نتیجه شود تا بهانه مناسب برای منتقدان این خرید فراهم گردد.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که اصغر حاجیلو در حالی این حرف ها را بر زبان آورده است که به عنوان سرپرست علیه بازیکن تیم خودش جبهه  گرفته، بازیکنی که در روزها و هفته های گذشته با انتقادات فراوانی روبرو بود. خوب یا بد این خرید هر چه که باشد از فردی مثل حاجیلو بعید بود که این گونه غیرمسئولانه بخواهد علیه بازیکن خارجی استقلال موضع بگیرد تا دوباره اوضاع پیرامون تیم بحرانی تر شود.

تناقض در رفتار و صحبت های اصغر حاجیلو وقتی بیشتر می شود که او بعد از تمام این حرف های عجیب در پایان صحبت هایش مدعی است تیم استقلال روز به روز هماهنگ تر و آماده تر می شود و با وینفرد شفر انتظارات را برآورده خواهد کرد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5xaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاجیلو: .مدیرعامل استقلال دارد دیوانه می شود/ وقتی قائدی تعویض شد با چشمم او را تعقیب کردم