تاریخ انتشار: 1397/07/13 11:06
کد خبر: 127585

اصلی ترین دلیل عدم گلزنی استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اصلی ترین مشکل این تیم برای رسیدن به گل گفت: آبی پوشان برای اینکه فقر گلزنی خود را برطرف کنند به یک بازیساز نیاز دارند.
اصلی ترین دلیل عدم گلزنی استقلال

صادق ورمزیار در خصوص پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: استقلال بازی نسبتا خوبی را انجام داد. آنها از میانه زمین پرس را انجام دادند، توپ گیری و خلق موقعیت داشتند و ۱۵ دقیقه اول می توانستند چندین بار دروازه نفت را باز کنند. آبی پوشان می دانند در جام حذفی اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود و هر تیمی که از موقعیت هایش به خوبی استفاده نکند باید از گردونه رقابت ها خارج شود.

وی تاکید کرد: نفت مسجد سلیمان هم مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت. آنها وقتی دیدند که استقلال به گل دست پیدا نمی کند خود را به داخل زمین حریف کشیده تا بتوانند خلق موقعیت کرده و به گل دست پیدا کنند اما در پایان این استقلال بود که با هوشیاری روح الله باقری و کار خوب ورویا غفوری به یک گل دست پیدا کرد و توانست به مرحله جام حذفی صعود کرده و حالا در انتظار دیدار برابر سایپا بنشیند.

ورمزیار در خصوص تعویض های وینفرد شفر هم گفت: او در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام داد بازیکنان تازه نفس را به میدان فرستاد تا بتواند نفت مسجد سلیمان را در زمین خود نگهدارد و از این طریق به گل دست پیدا کند اما مشکل اصلی استقلال نبود یک بازی ساز حرفه ای است که در زمین میدان داری کند و با پاس های دقیقی که به مهاجمان می دهد فضا را برای گلزنی آنها آماده کند که متاسفانه این بازیکن در حال حاضر در استقلال وجود ندارد و ما شاهد فقر گلزنی در تیم استقلال هستیم.

وی در خصوص انتقادهایی که از شفر بابت تغییرات زیاد در ترکیب استقلال بوجود می آید گفت: برای من عجیب است که شفر اینکه بازی به بازی تغییرات زیادی در زمین انجام می دهد. او مربی کاربلدی است و من چندین سال پیش در یک کلاس مربیگری زیر نظر شفر کار کردم اما انتظار می رود او برای هماهنگ شدن تیمش از یک ترکیب استفاده کند تا بازیکنانش بتوانند یکدیگر را بهتر پیدا کرده و هماهنگ تر باشند.

وی در خصوص بازی ندادن حسین حسینی در درون دروازه استقلال گفت: آبی پوشان دو گلر خوب دارند که هر دو از شخصیت بالایی برخوردارند اما واقعیت این است که علیرغم آمادگی رحمتی، حسینی هم باید درون دروازه قرار بگیرد و نباید این گلر بسیار خوب که فصل گذشته یک رکورد بی نظیر را خلق کرد نادیده گرفته شود. با این شرایط اعتماد به نفس حسین حسینی هم از بین می رود و او شرایط خوبی در استقلال نخواهد داشت. بنابراین بهتر است شفر همانطور که سال گذشته از رحمتی در جام حذفی استفاده می کرد امسال از حسینی استفاده کند تا دو دروازه بان آماده را در اختیار داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در خصوص بازی روز شنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال می تواند برنده این بازی باشد. نفت مسجد سلیمان در بازی جام حذفی اجازه ای این کار را پیدا کرد که مقابل استقلال خلق موقعیت کند اما اعتقاد دارم حالا شفر با شناخت خوبی که از نفت پیدا کرده می تواند یک بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب تا کمی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj578

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکاتی خواندنی راجع به وضعیت حال حاضر فوتبال خوزستان
اختصاصی|