تاریخ انتشار: 1397/07/13 11:22
کد خبر: 127584

استیلی: السد یک تیم کاملا حرفه‌ای است، پرسپولیس از الان خودش را فینالیست نداند

حمید استیلی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم نباید کار صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تمام شده بداند.
استیلی: السد یک تیم کاملا حرفه‌ای است، پرسپولیس از الان خودش را فینالیست نداند

حمید استیلی در خصوص پیروزی مهم پرسپولیس برابر السد در قطر گفت: پرسپولیس دنبال این بود که در قطر نتیجه مطمئنی بگیرد تا در بازی برگشت از امتیاز میزبانی استفاده کند. بهترین اتفاق اما پیروز شدن در زمین السد بود که در نهایت رخ داد و پرسپولیس برد بسیار با ارزشی را در قطر به دست آورد. نکته مهم در بازی این بود که پرسپولیس به‌خوبی توانست مقابل السد ایستادگی کند و بازیکنان در نقاظ مختلف زمین وظایف خودشان را به بهترین شکل انجام دادند. بازیِ پرسپولیس نشان داد که برانکو در این مسابقه شناخت کافی از السد داشت و همین موضوع باعث شد تا موقعیت زیادی نصیب بازیکنان السد نشود.

استیلی با اشاره به شانس پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمامان آسیا خاطرنشان کرد: برد در قطر قطعا شانس خوبی به پرسپولیس می‌دهد تا به فینال برود ولی پرسپولیس نباید کارِ صعود را تمام شده بداند. السد یک تیم کاملا حرفه‌ای است که بازیکنان خطرناکی دارد و پرسپولیس اگر از این تیم غافل شود کارش سخت خواهد شد. انکیزه بازیکنان پرسپولیس برای نتیجه گرفتن باید بیشتر از بازی رفت باشد و امیدوارم که در نهایت پرسپولیس از این مرحله هم عبور کرده و به فینال برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljo67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان پرسپولیسی به دوحه رسید