تاریخ انتشار: 1397/07/13 14:21
کد خبر: 127567

غیبت 11 بازیکن؛ دغدغه شفر در استقلال

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال پس از بازی فردا (شنبه) برابر نفت مسجدسلیمان ۱۱ بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت.
غیبت 11 بازیکن؛ دغدغه شفر در استقلال

یکی از مشکلاتی که وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال بارها به آن اشاره کرده، نبود بازیکنانش در تمرینات بوده است. از ابتدای فصل که بسیاری از ستاره‌های فصل گذشته استقلال جدا شدند، او تمریناتش را با تعدادی از مهره‌های فصل گذشته و جوان آغاز کرد. در اردوی ترکیه، تیم تمریناتش را ناقص دنبال کرد، چرا که مدیران وقت باشگاه، نتوانسته بودند تکلیف بازیکنانی چون تیام و جپاروف را مشخص کنند. بازیکنانی مثل مرتضی آقاخان و میثم تیموری هم مصدوم جذب شده بودند.

با شروع فصل و آمدن امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه، مرتضی تبریزی، مارکوس نیومایر، طارق همام و الحاجی گرو به استقلال پیوستند. اینها چند هفته‌ای نیاز به زمان داشتند تا با شرایط استقلال آشنایی پیدا کردند. در مقطعی از فصل که بازی‌های لیگ به خاطر بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان تعطیل بود، شفر فرصت را مغتنم شمرد و تصمیم گرفت در این زمان تیمش را به لحاظ بدنی و همچنین هماهنگی بیشتر آماده کند، اما 6 بازیکن به تیم ملی دعوت شده و طارق هم به اردوی تیم ملی عراق رفت. شفر در این مدت بازیکنانش را در اختیار نداشت.

اکنون قرار است لیگ به دلیل اردوی تیم ملی و بازی دوستانه با بولیوی تعطیل شود، اما بار دیگر 6 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شده‌اند. سرمربی تیم استقلال خیلی ناراحت نیست که بازیکنانش به تیم ملی وعوت شوند، اما 5 بازیکن از بازیکنان جوان استقلال هم به تیم امید دعوت شده‌اند تا از این تیم 11 بازیکن در تمرینات حضور نداشته باشند. به همین دلیل، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان برای برگزاری تمرینات تیمش به مشکل خورده و باید با تیم ناقص تمرینات را برگزار کند. استقلال 27 مهرماه باید در هفته نهم لیگ برتر با سایپا دیدار کند و قرار شده ملی‌پوشان این تیم دو روز قبل به این تیم اضافه شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvdnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان استقلال برای دیدار با نفت مسجد سلیمان مشخص شد