تاریخ انتشار: 1397/07/13 17:39
کد خبر: 127543

عکس | برنامه ویژه قلعه‌نویی برای گلزنی به نساجی

امیرقلعه نویی در آخرین جلسه تمرینی تیمش، برنامه ویژه ای برای مقابله با تیم نساجی مازندران داشت که احتمالا با سیستمی تدافعی وارد زمین می شود.

نساجی مازندران امروز از ساعت 18:15 دقیقه میهمان تیم فوتبال سپاهان می شود تا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات تلاش خود را به کار بگیرد.

با توجه به شناختی که از تیم های جواد نکونام وجود دارد، به احتمال فراوان شاهد ارائه یک بازی بسته از نساجی مازندران خواهیم بود که در ورزشگاه نقش جهان به میدان می رود.

امیرقلعه نویی روز گذشته در کنفرانس خبری و در پاسخ به سوالی در این مورد، گفت: « هر مربی براساس بضاعت سبکی را انتخاب می کند. ما نباید بهانه بگیریم و باید راه کار داشته باشیم. شرایط خوبی داریم و از هر نظر آماده بازی هستیم.»

روز گذشته تمرین سپاهان در شرایطی برگزار شد که بخشی از این تیم به سانتر از جناحین اختصاص داشت، اما یک تفاوت در این تمرین وجود داشت؛ احتمالا مقابل نساجی شاگردان قلعه نویی برای گلزنی مانند سایر دیدارهایشان به ارسال از کناره ها روی می آوردند ولی قلعه نویی آیتم ویژه ای روز گذشته اجرا کرد که در آن پس از ارسال از چپ، از سمت راست هم روی دروازه ارسال انجام می شد و بازیکنانی هم پشت محوطه جریمه برای استفاده از توپ های برگشتی قرار داشتند تا اینگونه در دیدار امروز سد دفاعی تیم نکونام شکسته شود.


سپاهان و نساجی مازندران از ساعت 18:15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند و باید ببینیم کدام مربی می تواند با پیروزی از زمین خارج شود؛ اینکه تاکتیک های تدافعی نکونام جواب می دهد یا فوتبال هجومی امیرقلعه نویی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvdmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: در سال بی‌عدالتی‌ها می‌توانستم با ذوب‌آهن قهرمان شوم