تاریخ انتشار: 1397/07/14 13:02
کد خبر: 127416

آخرین وضعیت محسن مسلمان از زبان سعید آذری

محسن مسلمان بعداز رفع سوء تفاهمات خود با باشگاه ذوب آهن و امید نمازی چند روزی است که در تمرینات این تیم حضور با انگیزه و مثمر ثمری دارد.
آخرین وضعیت محسن مسلمان از زبان سعید آذری

سعید آذری در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن می گوید: «هر انسانی با جوهره خاصی به دنیا می‌آید. هر ورزشکاری خاصیت خودش را دارد رشته فوتبال خود به خود حاشیه دارد. من به عنوان مدیر وظیفه دارم علاوه بر مسائل فنی، مدیریت مسائل خارج از فوتبال را هم پیگیری کنم تا بتوانیم از همه لحاظ شرایط خوبی داشته باشیم. مسلمان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است. شاید علاوه بر مسائل فنی مشکلاتی داشته باشد که این عامل باعث شود تا تمرکز خوبی نداشته باشد. من مطمئنم این مشکل هر چه زودتر برطرف خواهد شد و در حال حاضر مسلمان سه جلسه‌ای است که فوق‌العاده و با انگیزه تمرین می‌کند می‌دانیم که او به شرایط آرمانی‌ خودش برمی‌گردد.»

با استناد به صحبت های مدیر عامل باشگاه ذوب آهن باید گفت محسن مسلمان در ذوب آهن ماندنی است و چه بسا در بازی بعدی تیم یکی از مهره های اصلی امید نمازی باشد.

محسن مسلمان در بازی گذشته تیم ذوب آهن در لیست 18 نفره تیمش قرار نگرفت و به همین بهانه اصفهان را ترک کرد و به تهران آمد که این باعث ایجاد حواشی پیرامون این بازیکن شد. در روزهای اخیر خبر بازگشت همزمان این بازیکن و مهدی طارمی به تیم پرسپولیس مطرح شد که به نظر می رسد دور از واقعیت باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp88r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست اینستاگرامی مدیرعامل ذوب آهن برای برانکو