تاریخ انتشار: 1397/07/14 13:21
کد خبر: 127414

مدیرعامل باشگاه سپاهان: من و قلعه‌نویی رفیق هم هستیم و تحت تأثیر حواشی قرار نمی‌گیریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان، گفت: نه تنها امیر قلعه‌نویی بلکه هر مربی دیگری هم در سپاهان بود هیچ وقت صحبت‌ قهرمانی را مطرح نمی‌کردم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان: من و قلعه‌نویی رفیق هم هستیم و تحت تأثیر حواشی قرار نمی‌گیریم

مسعود تابش در خصوص پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: شرایط بازی در جام حذفی با لیگ برتر بسیار متفاوت است و همیشه در بازی‌های حذفی فشار زیادی حاکم است. ما در مقابل نساجی موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم اما موفق نشدیم اما بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد و در نهایت توانستیم نساجی را حذف کنیم. نساجی کاملاً دفاعی بازی کرد و سعی کرد از ضدحملات استفاده کند اما خدا را شکر که توانستیم با پیروزی مقابل نساجی دل هواداران را شاد کنیم.

وی در ادامه درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی از شما به عنوان مدیرعامل بابت صحبت‌های مطرح شده در خصوص قول قهرمانی از سوی سرمربی، اظهار داشت: من هیچ وقت نگفتم امیر قلعه‌نویی قول قهرمانی داده است و نخواهم گفت متأسفانه یک خبرنگار سؤال را طور دیگری مطرح کرد و از قول من به امیر قلعه‌نویی گفته که سپاهان حتماً باید قهرمان شود و امیر قلعه‌نویی قول قهرمانی داده است. چه زمانی من این حرف را گفتم؟ سپاهان تیم‌های مختلفی در رشته‌های ورزشی دارد، همیشه گفته ایم تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم. حالا ممکن است به قهرمانی برسیم، ممکن است این اتفاق برای ما نیفتد اما چشم به قهرمانی داریم و تلاش می‌کنیم، متأسفانه سؤالی که پرسیده شد حرفه‌ای نبود.

تابش در ادامه گفت: آیا فایل صوتی از من منتشر شده است؟ نه تنها امیر قلعه‌نویی بلکه هر مربی دیگری اگر در سپاهان بود هیچ وقت این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کردم چرا که این حرف‌ها باعث می‌شود تا فشار به تیم وارد شود. متأسفانه بعضی از افراد به دنبال این هستند تا جو را تغییر دهند. برای من شک‌برانگیز است من باز هم تأکید می‌کنم نه گفتم و نه قول قهرمانی خواستم چرا که کاملاً از امیر قلعه‌نویی شناخت داریم او یک مربی با دانش است، پرافتخارترین مربی حال حاضر فوتبال ایران است. صد درصد کارش را بلد است، من صحبتم این بود با توجه به کادر فنی خوبی که در اختیار داریم و بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند می‌توانیم قهرمان شویم. انتظار زیادی نداریم شرایط خوب است و چشم به قهرمانی داریم. مطمئن هستم امسال تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن، سایپا و تراکتورسازی چشم به قهرمانی دارند و تلاش می‌کنند تا این اتفاق برایشان بیفتد. پس خواهشاً حرف‌های من را طور دیگری به سرمربی نگویند تا اختلاف ایجاد کند. 

وی در ادامه درباره اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی دوست هستید یا خیر، گفت: ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم هیچ مشکلی با هم نداریم من و امیر قلعه‌نویی رفیق هم هستیم و با شناختی که از هم داریم تحت تأثیر حواشی قرار نمی‌گیریم. 

تابش در ادامه تأکید کرد: تا الان همه چیز خوب بوده است، 30 درصد به بازیکنان پول دادیم، طبق قرارداد ماهیانه پول دریافت می‌کنند پس شرایط و آرامش در تیم سپاهان وجود دارد اما بعضی‌ها به دنبال ایجاد حواشی هستند. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان تأکید کرد: من از افرادی که در کار رسانه هستند خواهش می‌کنم تا کار خود را به نحو احسن انجام بدهند، در کار خبررسانی به دنبال ایجاد تنش و تفرقه نباشند. من هیچ وقت صحبتی بابت قهرمان شدن سپاهان نزدم و نخواهم زد، تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم ممکن است در این مسیر اتفاقاتی بیفتد تا به اهدافمان نرسیم اما اشکال ندارد فوتبال همین است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw6qv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تابش: بیشترین پول را به قلعه نویی دادیم