تاریخ انتشار: 1397/07/14 16:18
کد خبر: 127393

سیدجلال حسینی: ذهن برنده رمز پیروزی ماست

سیدجلال حسینی در بازی برگشت مقابل السد به پنجاهمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا دست خواهد یافت و این بازی می‌تواند با صعود تاریخی به فینال برای او کاملا خاطره انگیز شود.
سیدجلال حسینی: ذهن برنده رمز پیروزی ماست

کاپیتان پرسپولیس اکنون نقشی فراتر از بازیکن را در جمع این تیم دارد و بازیکنان کاملا به او اعتماد دارند و پیروزی مقابل السد را نیز حاصل تلاش و صحبت‌های او در جریان این بازی می‌دانند. سیدجلال اما با توجه به سابقه و تجربه‌اش مدعی است نباید کار پرسپولیس را برای حضور در فینال تمام شده دانست. آنها یک برد ارزشمند در دوحه به دست آورده‌اند اما یک نود دقیقه پرچالش و هیجان انگیز در تهران می‌تواند مسیر آنها به فینال را نهایی کند.

سیدجلال درباره پیروزی مقابل السد قطر و شانس بالای صعود به فینال می‌گوید: بازی سختی بود. حریف نیازی به تعریف و تمجید ما و یادآوری اینکه چه شرایط ایده آلی دارند ندارد. همه دیگر از توانایی آنها باخبر هستند. یک تیم فوق العاده که برنامه خود را برای قهرمانی آسیا ترتیب داده بودند و البته خوشبختانه در بازی رفت موفق شدیم آنها را ناکام بگذاریم. یک بازی سخت برای ما بود. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و این را می‌دانیم که کارمان اینجا تمام نشده است و اگر به آن بیشتر از این فکر کنیم شاید بازی برگشت را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: آقای برانکو برنامه ریزی و آنالیز مناسبی برای این بازی داشتند و خوشحالم که توانستیم به آن چیزی که در ذهن داشتیم برسیم. ذهن برنده رمز پیروزی ماست. اینکه به هیچ چیزی جز پیروزی فکر نکنیم و در سخت‌ترین شرایط هم به دنبال اتفاقات بزرگ هستند. کار سختی داریم و بازیکنان از نظر جسمی و ذهنی خسته هستند و فشار بازی‌ها زیاد است. با این حال با این هواداران فقط باید به موفقیت فکر کرد و اینکه شان باشگاه را حفظ کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که در بازی برگشت مقابل الدحیل داشت و مدعی شده بود برخی بازیکنان برد را باور نداشتند و با ترس وارد زمین شده بودند گفت: بهرحال فوتبال است و شاید برخی بازیکنان آنها از نظر کیفی بالاتر باشند اما باید این موضوع را در نظر گرفت که ما یک تیم هستیم و تفکر تیمی ما را به جلو می‌برد. ما پشتوانه چند میلیونی هواداران را کنار خودمان می‌بینیم و هیچ وقت نباید ناامید باشیم. خوشبختانه در دوحه بازیکنان به چیزی جز موفقیت فکر نمی‌کردند. نه مشکل مالی و نه مصدومیت و هیچ اتفاق دیگری در جریان این بازی نتوانست ما را از هدفی که در ذهن داشتیم دور نگه دارد.

سیدجلال در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس اکنون شانس صعود به فینال را دارد گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. در وهله اول باید بازی رفت را با نتیجه مناسبی پایان می‌دادیم. در نظر بگیرید ما فقط یک گل از حریف جلو هستیم و بدبینانه اینکه در بازی برگشت شاید با عدم تمرکز چند ثانیه‌ای آن را به راحتی از دست بدهیم و کارمان کاملا گره بخورد. خوشحالم در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کردیم اما این به آن معنا نیست که کار را تمام شده بدانیم. این برد در بازی رفت هیچ ارزشی ندارد اگر با نمایش بدی در آزادی همراه باشد و آن را از دست بدهیم. در استادیوم آزادی و در بازی برگشت ما در کنار هواداران‌مان چه روی سکوها و چه در منازل با یک روح و تمرکز بالا به دنبال سرانجام نهایی آن خواهیم بود تا این برد معنا پیدا کند.

وی ادامه داد: اکنون جایی هستیم که تلاش زیادی برای آن داشتیم. نمی‌خواهیم اینجا همه چیز تمام شود. شاید هر بازیکن توانی بیشتر از دو برابر برای موفقیت تیم و حضور در این مرحله داشته و نمی‌خواهیم زحمات‌مان در این مرحله تمام شود. کار سخت است. خیلی سخت‌تر که بخواهیم آن را در چند جمله بگویم و درباره آن صحبت کنیم. خوشحالیم و خوشبختانه اینکه از مدیریت باشگاه تا دیگر ارکان همه به دنبال این هستند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

کاپیتان پرسپولیس درباره نمایش جوانان این تیم در روزهایی که محرومیت و شرایط سختی را دنبال می‌کنند گفت: الان بهترین فرصت برای این بازیکنان است. آنها نباید این فرصت را به سادگی از دست بدهند. در این سن ما به دنبال این بودیم تا شرایط تمرینی مناسب هم داشته باشیم اما وقتی این فرصت بزرگ نصیب آنها شده نباید به راحتی از دست بدهند. باید خیلی بیشتر تلاش کنند. هیچکس بدون اشتباه نیست و نباید از اشتباه بترسند و باید همه چیز را سریعتر یاد بگیرند و با انرژی جوانی خود اتفاقات بزرگی برای خود رقم بزنند. خوشبختانه آنها اکنون با اعتمادبنفس بالا به دنبال موفقیت هستند و نمایش خوبی هم داشته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xplkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس بیرانوند برای در آغوش کشیدن توپ طلای آسیا