تاریخ انتشار: 1397/07/15 08:36
کد خبر: 127312

طارمی و مسلمان؛اسب خود را برای پرسپولیس زین کرده اند

محسن مسلمان و مهدی طارمی به دنبال بازگشت به پرسپولیس هستند و ظاهراً می‌خواهند به قهر خود هم پایان دهند.
طارمی و مسلمان؛اسب خود را برای پرسپولیس زین کرده اند

محسن مسلمان به تمرینات ذوب‌آهن بازگشت. در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته او با نمازی و سعید آذری، صحبت کرد و در نهایت طرفین تصمیم گرفتند به همکاری ادامه دهند. البته ادامه این همکاری در نیم‌فصل دوم هم به شرط خواهد بود. مسلمان با اسم و رسم به ذوب‌آهن رفت ولی نمازی خیلی زود نشان داد علیه بازیکن‌سالاری است و این را از کی‌روش به ارث برده است. در جلسه‌ای که دو طرف داشتند، صحبت‌های زیادی انجام شد و نمازی رو به مسلمان گفت: «باید در خدمت تیم باشی، در این صورت در خدمتت خواهیم بود. اینکه می‌گوییم در خدمت تیم باشی، چه به عنوان بازیکن ذخیره و چه به عنوان بازیکن فیکس است.» محسن مسلمان هم در این جلسه تأکید کرد دوست دارد در خدمت تیم باشد و در عین حال مشکلاتی را که داشت، به نمازی و سعید آذری منتقل کرد. در پایان جلسه قرار شد نمازی تصمیم‌گیرنده باشد و سرانجام بعد از دو روز رأی به بازگشت محسن مسلمان به تمرینات تیم داد. بدین ترتیب او دوباره در زمین تمرین آفتابی شد، اما خیلی‌ها معتقدند او در ذوب‌آهن ماندنی نیست.

ربطی به ما ندارد

مسلمان دوست دارد به هر شکل ممکن به تهران بازگردد. او اسب خود را برای پرسپولیس زین کرده است. این را مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هم می‌دانند. او بعد از بازگشت به تمرینات ذوب‌آهن اقدام عجیبی کرد. عکس‌هایش با لباس ذوب‌آهن را حذف کرد و در عوض یک تصویر بزرگ از خودش در جشن قهرمانی پرسپولیس گذاشت. وقتی در این باره از امید نمازی سؤال کردیم، پاسخ داد: «اتفاقات اینستاگرام او ربطی به ما ندارد، چون یک پیج شخصی است. ما در زمین از محسن می‌خواهیم به وظایفش عمل کند. برای این بازیکن چهارچوبی گذاشته‌ایم و امیدواریم خواسته‌هایمان را برآورده کند.»

ماجرای مهدی و محسن

مسلمان در حالی علاقه دارد دوباره به پرسپولیس بازگردد که شنیده می‌شود برانکو دیگر سروش رفیعی را نمی‌خواهد. مصدومیت این بازیکن به شکلی است که مدام باید بیرون از زمین باشد. برانکو هم ظاهراً به این نتیجه رسیده که بازیکنی مثل او نمی‌تواند برای پرسپولیس کارساز باشد. در این شرایط تیم به بازیکنی مثل مسلمان نیاز خواهد داشت ولی نکته اینجاست که برانکو اجازه نمی‌دهد محسن بازگردد. مورد مسلمان-برانکو شاید به اندازه برانکو-رضاییان جنجالی نبود ولی هرچه بود باعث شد مربی کروات دیگر این بازیکن را نخواهد. حالا هم خبر‌هایی که از پرسپولیس به گوش محسن مسلمان رسیده جالب نیست. او و مهدی طارمی به دنبال بازگشت به این باشگاه هستند و ظاهراً می‌خواهند به قهر خود هم پایان دهند. این دو بازیکن در اواخر حضور مهدی در پرسپولیس به مشکل خوردند و رابطه‌شان شدیداً شکرآب شد. حالا هر دو می‌خواهند بازگردند، آن هم به یاد روز‌های اوج شان، اما بعید به نظر می‌رسد برانکو حداقل به بازگشت مسلمان تن دهد.

پرسپولیس نشد، سایپا

آنچه مشخص است بعید به نظر می‌رسد با حفظ شرایط فعلی محسن مسلمان در ذوب‌آهن بماند و به احتمال فراوان در تعطیلات زمستانی از ذوب‌آهن جدا می‌شود و به باشگاه جدیدی نقل مکان می‌کند. اگر پرسپولیس هم جور نشد، او قطعاً به تهران بازمی‌گردد و هیچ بعید نیست مقصدش باشگاه سایپا باشد، چون علی دایی او را می‌خواهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljo7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره های که از پرسپولیس جدا شدند؛ بخت اول قهرمانی!