تاریخ انتشار: 1397/07/15 11:18
کد خبر: 127293

پیغام برانکو از زاگرب به مدیران باشگاه ذوب آهن/نیازی به مسلمان ندارم!

محسن مسلمان پس از آن که تا حد زیادی متوجه شد دیگر جایی در تفکرات امید نمازی و تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ندارد، ناامید شده و به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی است.
پیغام برانکو از زاگرب به مدیران باشگاه ذوب آهن/نیازی به مسلمان ندارم!

رفتار عجیبی که او در اینستاگرام نشان داد، البته اذهان را به سمت دیگری برد. محسن مسلمان با انتشار طرحی موزائیکی در صفحه اینستاگرام خود، به نوعی پیام بازگشت به هواداران را داد زیرا این تصویر، در واقع عکسی از محسن با پیراهن پرسپولیس بود و او می خواست به هوادارانش مژده بدهد که شاید راهی برای بازگشتش به جمع سرخپوشان باز شده است. البته اینها فقط یک سوی ماجراست. از طرف دیگر شنیده شد که برانکو وقتی متوجه تحرکات مسلمان برای بازگشت شد، از همان زاگرب پایتخت کرواسی برای مدیران باشگاه پیام فرستاد که تیمش کامل است و نیاز به بازیکن جدید در پایان نیم فصل اول ندارد.

انگار قرار نیست مشکلات بین مهندس سابق پرسپولیس و بازیکن اخراجی این روزهای ذوب آهن از بین برود. برانکو بارها به این موضوع اشاره کرده بود که وقتی یک بازیکن از پرسپولیس رفت، دیگر رفته و راهی برای بازگشتش نیست. پروفسور با همین فلسفه، دور خیلی ها از جمله محمد عباس زاده، پیام صادقیان، رامین رضاییان، مهدی طارمی و... به خصوص مسلمان را خط کشید و هیچ پلی برای بازگشت این بازیکن به تیم وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpkjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن مسلمان دست به کاری عجیب زد+عکس