تاریخ انتشار: 1397/07/15 17:14
کد خبر: 127229

۲ باشگاه قطری در اندیشه شکار منشا

برخی رسانه‌های دوحه از جدایی غیرمنتظره مهاجم سیه‌چرده از پرسپولیس در زمستان خبر داده و مدعی شدند او به زودی در لیگ ستارگان به میدان خواهد رفت.
۲ باشگاه قطری در اندیشه شکار منشا

درخشش فوق العاده مهاجم نیجریه‌ای در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده‌های قطری به دردسری تازه برای قهرمان ایران تبدیل شده است. گادوین منشا چه در بازی برگشت با الدحیل در یک‌چهارم نهایی و چه در بازی رفت با السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود تا سرخپوشان پایتخت با تمام مشکلات و بحران‌هایی که داشتند در یک‌قدمی رسیدن به فینال این تورنمنت معتبر قرار بگیرند. همین عملکرد باعث شد باشگاه‌های متمول قطری به دنبال شکار این بازیکن و انتقال منشا به لیگ ستارگان در پنجره زمستانی باشند تا جایی که این اتفاق از چشم رسانه‌های دوحه نیز پنهان نمانده است. 
گادوین منشا با قراردادی دوساله از پیکان به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیوست که طبق قوانین نقل و انتقالاتی فیفا این بازیکن در ژانویه ۲۰۱۹ می‌تواند بدون مشکل با تیم‌های خواهان خود وارد مذاکره شود. مهاجم نیجریه‌ای که تابستان گذشته هم پیشنهاداتی از دو باشگاه اماراتی و کویتی دریافت کرده بود با مخالفت پرسپولیسی‌ها و شرایطی که باشگاه بعد از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات توسط فیفا داشت قید کوچ از ایران را زد تا همچنان در خط حمله سرخپوشان به میدان برود غافل از اینکه این بار مورد توجه قطری‌ها قرار خواهد گرفت. منشا با درخشش فوق العاده در لیگ قهرمانان مقابل نمایندگان سرشناس قطری توجه دو باشگاه سرشناس این کشور را به خود جلب کرده تا جایی که برخی رسانه‌های دوحه از جدایی غیرمنتظره مهاجم سیه‌چرده از پرسپولیس در زمستان خبر داده و مدعی شدند او به زودی در لیگ ستارگان به میدان خواهد رفت. 
بنا به ادعای این رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین مشتریان این روز‌های گادوین منشا باشگاه العربی نام دارد که شدیداً به فکر تقویت ساختار تهاجمی برای ادامه فصل است. لوکا بوناچیچ سرمربی کروات با سال‌ها تجربه مربیگری در فوتبال ایران شناخت کاملی از این مهاجم سیه‌چرده و گلزن دارد از همین رو نام او را در صدر فهرست خرید‌های خود در زمستان قرار داده است. استاد الدوحه با انتشار اعتراض تند بوناچیچ بعد از شکست سنگین مقابل الغرافه به مدیران باشگاه مدعی شد این مربی کروات انتظار داشت در تابستان مهاجم و مدافع مورد علاقه اش را در جمع بازیکنان ببیند، اما باشگاه نتوانست این خواسته را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان برآورده کند. با گذشت چند ماه این باشگاه سخت در تلاش برای جلب رضایت گادوین منشا است و حتی در این راه مذاکراتی نیز بعد از بازی پرسپولیس با السد در دوحه با این مهاجم نیجریه‌ای انجام داده تا به هر شکلی شده منشا را به قطر ببرد. 
از آن جا که پرسپولیسی‌ها هنوز هیچ تلاشی برای تمدید قرارداد گادوین منشا انجام نداده‌اند بدون شک با پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای که باشگاه‌های متمول قطری به مهاجم نیجریه‌ای ارائه کرده‌اند حفظ منشا برای قهرمان ایران دشوارتر از هر زمانی خواهد شد. حتی گفته می‌شود مدیربرنامه‌های این بازیکن که با باشگاه‌های قطری در حال مذاکره است رضایت آن‌ها برای پرداخت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه ایرانی برای دریافت رضایتنامه منشا در زمستان را نیز جلب کرده تا جدایی یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های پرسپولیس در مسیر قطعی شدن گام بردارد. البته تنها خوش‌شانسی این است که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بعد از دو دوره محرومیت باز خواهد شد و شاید به این ترتیب برانکو و سران باشگاه بتوانند جانشینی مناسب برای این مهاجم پیدا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2almev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمان بازگشت منشا به تهران مشخص نیست