تاریخ انتشار: 1397/07/15 17:40
کد خبر: 127225

همیشه غیرت و وطن دوستی جواب نمی دهد

مسعود شجاعی در حاشیه تمرین تیم ملی به انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون در مهیا کردن شرایط برای انجام بازی های دوستانه پرداخت.
همیشه غیرت و وطن دوستی جواب نمی دهد

مسعود شجاعی در حاشیه تمرینات تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران در مورد شرایط اردوی تیم ملی گفت: من اولین روز است که با تیم تمرین می کنم. بچه ها یواش یواش اضافه می شوند. بچه ها جاهای دیگر بازی می کنند و همیشه این مشکل بوده و زمان می برد تا تیم تکمیل شود. فکر می کنم مثل اردوهای قبل همه چیز منظم است و به خوبی پیش می رود و بازی دوستانه با بولیوی هم فرصت خوبی برای جام ملت های آسیا است.

وی با انتقاد از دست رفتن فرصت یک بازی دوستانه ادامه داد: همیشه گفتم ما زمان را از دست می دهیم. ما دو بازی فیفا دی می توانیم داشته باشیم ولی یکی را از دست می دهیم. شاید بد باشد ولی ما به این مشکلات عادت کردیم و اگر می خواهیم موفق باشیم، با این شرایط نمی شود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد مشکلات اضافه کرد: با توجه به انتظاراتی که وجود دارد و عملکردی که تیم ملی داشته و خوب عمل کرده در تورنمنت های مهم  به خصوص جام جهانی اگر بخواهیم انتظارات را برآورده کنیم باید حداقل امکانات را داشته باشیم. منظورم حداقل استانداردها است وگرنه زمین تمرین و توپ را که باید داشته باشیم؛ منظورم مسابقات دوستانه است که مهم ترین است و این مشکل بزرگ ما است که ما در فیفا دی ها یک روز را از دست می دهیم. اگر قرار است موفق باشیم، باید همه دست به دست بدهیم و فکر می کنم مسئولان هستند که کارشان را خوب انجام نداده اند تا بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم.

شجاعی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: ما همیشه امیدوار هستیم و با تمام وجود بازی می کنیم مثل جام جهانی. این قول را می دهیم ولی حریفان ما آسان نیستند و با حداکثر بازی های آماده سازی می آیند. ما تمام تلاشمان را می کنیم همیشه غیرت و وطن دوستی جواب نمی دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369oye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه باشگاه تراکتورسازی برای حواشی مربوط به بیژن حیدری