تاریخ انتشار: 1397/07/15 19:07
کد خبر: 127213

علت نیمکت نشینی بازیکنان گرانقیمت استقلال

سرمربی استقلال با انتخاب ترکیب اصلی خود در بازی با نفت مسجد سلیمان به یک ابهام مهم در مورد ترکیب تیمش پاسخ داد.
علت نیمکت نشینی بازیکنان گرانقیمت استقلال

شفر از اول فصل همیشه با این انتقاد روبرو است که چرا بازیکنان تاثیرگذار تیمش به یکباره نیمکت نشین می شوند، شاید بهترین مثال برای این اتفاق شروع فوق العاده روح الله باقری در 4 هفته اول لیگ و نیمکت نشینی او در بازی های بعدی باشد.

نکته بعدی هم نیمکت نشینی بازیکنانی مثل فرشاد محمدی مهر و مرتضی تبریزی در بازی های اخیر است که این سوال را به وجود آورده چرا بازیکنانی که با قیمت های بالا جذب استقلال شده اند به یکباره نیمکت نشین شدند.

جواب سوال شاید از انتخاب ترکیب شفر برای  بازی با نفت مسجد سلیمان کاملا مشخص باشد، شفر در این بازی بدون توجه به نام ها تصمیم گرفت تبریزی و الحاجی گرو گران قیمت را نیمکت نشین کند و به بازیکنانی مثل صیادمنش17 ساله و قائدی 19 ساله بازی بدهد.

شفر در این مدت به خوبی نشان داده است که برای او تمرین از همه چیز مهمتر است و کسی در ترکیب بازی می کند که در طول هفته خود را در تمرینات نشان داده باشد و بازیکنان به جز این راهی برای قرارگرفتن در ترکیب ندارند.

با این شرایط حالا می توان دلیل نیمکت نشینی بازیکنان استقلال را متوجه شد و البته اگر در هفته های آینده شاهد نیمکت نشینی بازیکنان دیگر باشیم جای تعجب وجود نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjogy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت جدید شفر؛ قرارداد الحاجی گرو را فسخ کن!