تاریخ انتشار: 1397/07/17 13:11
کد خبر: 126979

قرمزهای تبریزی رکوردی فوق العاده بر جای گذاشتند

تیم تراکتورسازی در بازی های داخل خانه رکوردی فوق العاده از نظر نتیجه گیری برجای گذاشته است.
قرمزهای تبریزی رکوردی فوق العاده بر جای گذاشتند

با گذشت 8 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی در بین همه تیم ها بهترین نتایج را داخل خانه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز کسب کرده است.

تراکتورسازی تاکنون داخل خانه 4 مسابقه با تیم های نساجی مازندران، سایپای تهران، ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان انجام داده است. تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسید اما در 3 بازی بعدی در حالی که تقریبا ورزشگاه یادگار پر از تماشاگر بود، این تیم برد یک بر صفر مقابل سایپا، پیروزی دو بر یک مقابل ماشین سازی و برد 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان را جشن گرفت.

به عبارت بهتر هروقت هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار حضور داشتند این تیم حداکثر امتیازات را گرفته و می توان به شور و حال آنها اشاره کرد که باعث شده تیم با روحیه بیشتری در زمین حاضر شود.

تراکتورسازی در بازی های خانگی 10 امتیاز به دست آورده و اگر جدولی برای بازی های خانگی تیم های لیگ برتری تعریف کنیم، سرخپوشان تبریزی صدرنشین آن هستند.

البته پیکان، پرسپولیس و سایپا نیز از بازیهای خانگی خود 10 امتیاز کسب کردند اما تفاضل گل  تراکتور در خانه بهتر از آنها بوده است. پارس جنوبی جم نیز از بازی های خانگی خود 8 امتیاز کسب کرده و در این جدول پنجم است.

حالا هواداران تبریزی امیدوارند روند خوب نتایج خانگی شان ادامه داشته باشند و بتوانند در آینده نیز با بردهای متوالی در صدرجدول لیگ برتر قرار بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvybq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتشار حکم قضایی در فضای مجازی/ مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد