تاریخ انتشار: 1397/07/17 17:17
کد خبر: 126943

بیرانوند: مجبوریم که بتوانیم با این تیم ها بازی کنیم

دروازه بان تیم ملی ضمن ابراز خوشحالی از کامل شدن نفرات در تمرین ها، از هواداران خواست که در دیدار با بولیوی در ورزشگاه از تیم ملی حمایت کنند.
بیرانوند: مجبوریم که بتوانیم با این تیم ها بازی کنیم

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر بچه ها کامل شدند و بعد از دو سه روز که لژیونرها اضافه شدند، تیم کامل شده و امیدواریم در اولین بازی ورزشگاه آزادی که پس از جام جهانی انجام می دهیم، خوب کار کنیم. انشاالله هواداران استقبال کنند. حدود دو ماه و اندی تا بازی های رسمی ما مانده و در این بازی ورزشگاه آزادی نیاز داریم تشویقمان کنند و بتوانیم با روحیه بالا کار را ادامه دهیم.

او درباره اینکه بازی با حریفانی مثل ترینیداد و بولیوی به درد تیم ملی می خورد، گفت: به هر حال قبل از جام جهانی هم با همین تیم ها بازی کردیم. مسلما سخت است برای برخی تیم ها که بیایند با ما بازی کنند. مجبوریم که بتوانیم با این تیم ها بازی کنیم و قطعا می تواند به ما کمک کنند. به نظرم بولیوی تیم خیلی خوبی است. فیلم های آنها را دیده ایم. فکر می کنم با برزیل صفر-صفر کرده اند و به آرژانتین 2-1 باخته اند. امیدواریم هواداران بیایند و حمایت کنند. فکر می کنم یکی از بهترین تیم هایی است که به ورزشگاه آزادی می آید.

بیرانوند در مورد اینکه درخشش در جام جهانی چقدر می تواند باعث حضور او در بین برترین های سال 2018 آسیا باشد، گفت: من هم مثل همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند، سعی می کنم که روز به روز بهتر شوم و چیزهای بیشتری از کادر فنی یاد بگیرم. انشاالله که بتوانم روند خوبم را ادامه دهم و به تیم ملی کمک کنم.

گلر تیم ملی درباره رقابت میان دروازه بان ها گفت: مسلما همه دروازه بان های تیم ملی با هم دوست هستیم. ما رقابت خیلی خوبی داریم و همه کسانی که دعوت می شویم، با هم دوستیم. این می تواند به تیم کمک کند و برای ما 4 نفر باعث افتخار است که بتوانیم برای تیم ملی بازی کنیم. ما هم تمرینات خودمان را ادامه می دهیم، هرکس که کادر فنی صلاح بداند، در بازی حضور پیدا می کند و ما دعا می کنیم که بتواند دروازه را بسته نگه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvlvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 با همه بر و بچه‌های پرسپولیس رابطه خوب و صمیمانه‌ای دارم