تاریخ انتشار: 1397/07/18 16:48
کد خبر: 126820

روزبه چشمی: این شرایط کار را برای ما سخت تر می کند

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران می گوید که از دست دادن بازی های فیفا دی سبب می شود که کار برای موفقیت سخت تر شود.
روزبه چشمی: این شرایط کار را برای ما سخت تر می کند

روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران امروز یکی از بازیکنان منتخب کی روش برای پاسخگویی به خبرنگاران در مورد شرایط اردو بود. این بازیکن حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: روزبه خدا را شکر اوضاع خوب است همه بچه ها جمع شده اند امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم و به هدف هایی که داریم برسیم.

چشمی در مورد بازی با بولیوی گفت:قطعا بازی های دوستانه به ما کمک می کند. البته ما یک بازی را از دست دادیم ولی هر چقدر بازی کنیم.

مدافع استقلال در مورد رقابتی که در خط دفاعی وجود دارد، توضیح داد: رقابت در تمام خطوط وجود دارد و فکر می کنم انگیزه را بیشتر می کند و کار را برای بازی کردن سخت تر می کند. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا اول تیم موفق شود و بعد هم ما خودمان را به ترکیب برسانیم.

مدافع تیم ملی در مورد بازی های رقیب ایران در جام ملت های آسیا که اکنون در تورنمنت چهارجانبه عربستان با تیم ارژانتین بازی می کند، افزود: تفاوت مشخص است. فدراسیون هم در تلاش است. امیدوارم تلاش بیشتر شود تا اگر نمی توانیم با توپ های خوب بازی کنیم، بازی های بیشتری داشته باشیم. تفاوت مشخص است؛ این کار را برای ما سخت تر می کند . باید با شرایط بسازیم. این اردوها کمک می کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwddd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آبی ها امشب تصمیمش را می گیرد