تاریخ انتشار: 1397/07/18 18:46
کد خبر: 126801

عملکرد نا امید کننده بازیکنان خارجی استقلال

بازیکنان خارجی استقلال تا کنون نتوانسته‌اند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و انتظارات از آن ها همچنان بالا است.
عملکرد نا امید کننده بازیکنان خارجی استقلال

بعد از بررسی عملکرد خارجی‌های پرسپولیس به بررسی عملکرد سه بازیکن خارجی استقلال در لیگ می‌پردازیم تا ببینیم این دسته از بازیکنان آبی‌پوش طی ۸ هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته چه کرده‌اند.
۱- همام طارق؛ با ۲۰۴ دقیقه رکورددار است!
بازیکن عراقی تیم استقلال تهران که از هفته چهارم و بازی مقابل پارس جنوبی جم اولین حضورش در جمع آبی‌پوشان تهرانی را جشن گرفت، کار خود را با ۴۵ دقیقه بازی آغاز کرد و سپس در هفته پنجم و در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز در ۲۵ دقیقه پایانی وارد میدان شد. همام سپس در هفته هفتم برای اولین بار تجربه فیکس بازی کردن را چشید و در مقابل نساجی قائمشهر ۹۰ دقیقه در میدان حاضر شد و از قضا بازی بسیار خوبی را هم از خودش به نمایش گذاشت و در آخر هم او در هفته هشتم و در شهرآورد از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت، ولی در شروع نیمه دوم از ترکیب خارج شد تا فرصت بازی در این مسابقه ویژه را تنها برای ۴۵ دقیقه به دست آورده باشد. با این حساب طارق در ۴ بازی که برای آبی‌های تهران بازی کرده در مجموع ۲۰۴ دقیقه در میدان حاضر شده تا در بین ۳ خارجی تیمش بیشترین دقایق حضور در میدان به او تعلق بگیرد!
۲- الحاجی گرو؛ بدون گل زده در ۱۹۲ دقیقه
مهاجمی که قرار بود جای تیام را پر کند حالا تنها ۱۹۲ دقیقه در لیگ برای استقلال به میدان رفته و بدون گل زده لیگ را پشت سر گذاشته است. الحاجی گرو از هفته سوم به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه شد و در همین هفته مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در دقیقه ۵۴ به جای وریا غفوری به میدان رفت تا طعم بازی در استقلال را برای ۳۶ دقیقه بچشد. سپس او در هفته چهارم فرصت بازی را به دست نیاورد، ولی در هفته پنجم نوبت به فیکس بازی کردن او برای ۹۰ دقیقه رسید و گرو در مقابل فولاد خوزستان به طور کامل در میدان حاضر شد، ولی با توجه به صفر – صفر تمام شدن این بازی او عملاً موفق نبود. بعد از این دو بازی الحاجی به طور متوالی در هفته‌های هفتم و هشتم به ترتیب مقابل نساجی قائمشهر و پرسپولیس دوباره در میدان حاضر شد و مقابل نساجی ۲۱ دقیقه به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد و سپس در شهرآورد بزرگ ایران از آغاز نیمه دوم به زمین رفت تا حضور ۴۵ دقیقه‌ای در بازی داشته باشد. با این حساب الحاجی گرو با ۱۹۲ دقیقه و بدون گل زده طی ۸ هفته‌ای که از لیگ گذشته در استقلال بازی کرده است.
۳- نیومایر؛ سه بازی و تنها ۳۴ دقیقه حضور در میدان
و بالاخره می‌رسیم به نفر آخر این لیست که نیومایر آلمانی است. این بازیکن هموطن شفر که از هفته سوم فرصت بازی در لیگ ایران و با پیراهن استقلال را به دست آورد به طور پیاپی سه هفته برای آبی‌پوشان تهرانی به میدان رفت که در بازی نخست مقابل تراکتورسازی تبریز ۹ دقیقه، در دیدار بعدی و در مقابل پارس جنوبی هم باز ۹ دقیقه بازی کرد و در آخرین باری که در ترکیب استقلال دیده شد در هفته پنجم و دیدار مقابل فولاد خوزستان بود که بیشتر از همیشه یعنی ۱۶ دقیقه بازی کرد تا پرونده حضور او در جمع آبی‌های تهران و تا پایان هفته هشتم با تنها ۳۴ دقیقه بازی بسته شود. با این حساب در رابطه با بررسی عملکرد خارجی‌های استقلال باید گفت: به غیر از همام طارق فعلاً این دسته از بازیکنان استقلال گره‌ای از کار این تیم باز نکرده‌اند و عملکرد آن‌ها در مجموع ناامیدکننده بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369o69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الحاجی گرو از گزینه های اصلی استقلال است