تاریخ انتشار: 1397/07/20 16:18
کد خبر: 126589

لیست پرشمار غایبین تمرین استقلال

شروع تمرینات امروز استقلال برای بازی با سایپا با یک معمای بزرگ همراه است و آن هم این است که چند بازیکن امروز شرایط حضور در تمرین آبی ها را دارند.

با تصمیم شفر تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر به مدت 5 روز تعطیل شد تا بازیکنان با استراحت مناسب خود را آماده آغاز دوباره لیگ برتر کنند.

امروز قرار است تمرین استقلال در صنایع دفاع دوباره آغاز شود اما در این بین بازیکنان زیادی نیستند که امروز شرایط تمرین کردن داشته باشند و به همین دلیل تمرین آبی ها شکل نیمه رسمی به خود خواهد گرفت.

6 ملی پوش در اردوی تیم ملی

در حال حاضر روزبه چشمی، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان و علی کریمی در اردوی تیم ملی حضور دارند و شرایط حضور در تمرین استقلال را ندارند. آنها 72 ساعت مانده به بازی برابر سایپا به تمرینات استقلال اضافه خواهند شد. 

6 بازیکن  در اردوی تیم امید

اردوی تیم امید همزمان با اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و استقلال در این تیم هم 6 بازیکن ملی پوش دارد. 

مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، سجاد آقایی، رضا آذری، امیرحسین کارگر و حسین حیدری بازیکنانی هستند که در اردوی تیم امید حضور دارند و نمی توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند.

خارجی ها به تمرین می رسند 

بازیکنان خارجی استقلال به این شرط در فاصله 5 روز تعطیلی لیگ به شرطی کشورهایشان سفر کردند که از روز اول تمرینات خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. 

به جز طارق همام که با دعوت نامه تیم ملی عراق به کشورش سفر کرده است، الحاجی گرو و نویمایر باید امروز در زمین صنایع دفاع حاضر شوند و خود را به کادرفنی استقلال معرفی کنند.

وضعیت مصدومان در هاله ای از ابهام

در حال حاضر فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که مشخص نیست در تمرین امروز شرکت می کنند یا نه. در این بین اسماعیلی بعید است بتواند در تمرین امروز شرکت کند اما در مورد خسرو حیدری باید تا بعد از ظهر صبر کرد.

حاضران قطعی تمرین استقلال

در حال حاضر مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، روح الله باقری، جابر انصاری، محمد دانشگر، فرشید باقری و مرتضی تبریزی تنها بازیکنانی هستند که حضورشان در تمرین نوبت بعد از ظهر استقلال قطعی است و باید دید بازیکنی به جمع آنها اضافه می شود یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpeyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: با افرادی که بخواهند در تصمیمات من دخالت کنند، می جنگم