تاریخ انتشار: 1397/07/20 18:07
کد خبر: 126577

واکنش رسمی باشگاه استقلال به حاشیه سازی طارق همام

سرپست باشگاه استقلال می گوید طارق همام بازیکن جوانی است و به همین دلیل قصد داشت مصدومیت خود را پنهان کند.
واکنش رسمی باشگاه استقلال به حاشیه سازی طارق همام

طارق همام قصد داشت برای بازی دوستانه با آرژانتین در اردوی تیم ملی عراق شرکت کند اما به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران باشگاه استقلال این اجازه را به او نداد.

در این بین همام بعد از سفر به کشورش در بازی دوستانه برای نیرو هوایی عراق تیم سابقش به میدان رفت که این موضوع باعث ایجاد واکنش هایی شده است.

امیرحسین فتحی در این باره به ورزش سه گفت: برای همام که بازیکن جوانی است شاید دیگر پیش نیاید برابر آرژانتین بازی کند. او مثل بشار رسن می خواست در این بازی مهم به میدان برود.

او ادامه داد: من از یک طرف به آقای همام حق می دهم چون می خواست مثل بشار رسن بازی کند و مصدومیت خود را قصد داشت پنهان کند. اما هم معاون پزشکی و  هم مدیران باشگاه استقلال این اجازه را به او ندادند. آسیب دیدگی در کشاله پا بسیار مهم است و برای ما سلامتی این بازیکن خوب مان  بسیار اهمیت داشت. این موضوع را به سرمربی تیم ملی عراق هم گفتیم و ایشان از ما تشکر کرد.  ایشان جوان است و تصمیم احساسی گرفته بود. 

فتحی در مورد بازی کردن همام برای تیم نیروهوایی عراق هم گفت: ایشان نباید این کار را می کرد و ما در بازگشت به ایران حتما این موضوع را به او گوشزد می کنیم. از نظر اخلاقی کار او درست نبود چون ما برای دیدار با خانواده به او اجازه سفر به عراق را داده بودیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ald7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره عراقی استقلال جنجال ساز شد! + عکس