تاریخ انتشار: 1397/07/21 15:09
رضاوند:شکست دادن استقلال برای ما مهم است
کد خبر: 126472

۴ بازی سخت در انتظار دایی و شاگردانش/ دو بازی با استقلال و دیدار با پرسپولیس و سپاهان

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: ۴ بازی سخت ما از این هفته شروع می‌شود و به همین دلیل شکست دادن استقلال در هفته نهم لیگ برتر برای ما مهم است.
۴ بازی سخت در انتظار دایی و شاگردانش/ دو بازی با استقلال و دیدار با پرسپولیس و سپاهان

آرش رضاوند در خصوص وضعیت فعلی سایپا در تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلی بازی‌ها که اصلا خوب نیست و این موضوع برای ما آزاردهنده است. با این حال تمرینات را دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با استقلال شویم. متاسفانه چند مصدوم هم داریم که شرایط سایپا را سخت‌تر کرده ولی ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: 4 بازی سخت در انتظار سایپا است و بعد از بازی با استقلال باید دوباره با این تیم در جام حذفی بازی کنیم. 2 بازی سخت هم با پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر داریم و برای اینکه در این 4 بازی نتایج خوبی بگیریم، بازی اول با استقلال برایمان مهم است. باید این تیم را ببریم تا بتوانیم از لحاظ روحی برای بازی‌های بعدی شرایط خوبی پیدا کنیم و انگیزه بچه‌ها بیشتر شود.

رضاوند با اشاره به عملکرد خودش در این فصل اظهار داشت: تا الان 2 گل زدم و یک پاس گل دادم. دوست دارم این آمار را بهتر کنم و احساسم این است که فصل خوبی را با سایپا پشت سر خواهم گذاشت.

به گزارش فرتاک ورزشی دیدار استقلال و سایپا روز جمعه 27 مهر برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4585p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاش ترابی تا آخر فصل در سایپا می ماند!