تاریخ انتشار: 1397/07/22 10:34
کد خبر: 126393

رکوردی در دسترس علی علیپور

خودِ علیپور حتما بهتر از ما روزهای بعد از جدایی طارمی را به یاد می‌آورد.
رکوردی در دسترس علی علیپور

روزهایی که همه برای پرسپولیسِ بدون آقای گل ابراز نگرانی می‌کردند و حتی آن موقع هم جدایی علی علیپور را از پروفسور طلب می‌کردند. تنها امید آنها، گادوین منشا تازه‌وارد بود اما این علیپور بود که آقای گل شد. او ورق را جوری برگرداند که دیگر کسی نگران خط حمله پرسپولیس نیست.
علی علیپور تا اینجای کار یکی از مهره‌های اصلی تیم برانکو به ویژه در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
زمانی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، این مهاجم جوان در ۴ بازی مرحله گروهی در فصل ۲۰۱۵ کمتر از ۶۰ دقیقه در میدان حضور داشت و همواره به‌عنوان جانشین به کار گرفته می‌شد اما بلافاصله با روی کار آمدن سرمربی کروات، این مهاجم نخستین بار در دیدار با الهلال عربستان در مرحله حذفی در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفت.
بازیکنی که دقایق حضورش در چندین بازی، در مجموع به نود دقیقه کامل هم نمی‌رسید، در بازی‌های آسیایی تیم برانکو تاکنون ۲۲ بازی انجام داده و با ۳۰ بازی آسیایی، نام خود را به‌عنوان یکی از رکوردداران تاریخ پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسانده است. همچنین، زننده تک گل پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی این فصل تلاش می‌کند با گلزنی در بازی برگشت، بر تعداد گل‌های آسیایی خود (۶ گل) اضافه کند و خود را به آمار هم‌تیمی نیجریه‌ای‌اش که ۷ گل زده، برساند.
این دو بازیکن گلزن و مؤثر پرسپولیس در تعقیب مهدی طارمی هستند که با ۸ گل زده در حال حاضر به‌عنوان گلزن‌ترین بازیکن پرسپولیس در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpemp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا برانکو همچنان موفق و محبوب است؟