تاریخ انتشار: 1397/07/22 13:33
کد خبر: 126366

روزه سکوت؛راهکار باشگاه تراکتورسازی برای حفظ آرامش

مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز تصمیم گرفته اند بازیکنان این تیم تا پس از بازی با صنعت نفت آبادان مصاحبه ای با رسانه ها نداشته باشند.
روزه سکوت؛راهکار باشگاه تراکتورسازی برای حفظ آرامش

باشگاه تراکتورسازی طبق قرارداد بازیکنان، از آن ها خواسته که فعلا با هیچ رسانه ای گفتگو نداشته باشند تا در مقطع کنونی، با تمرکز و آرامش بیشتری مقابل صنعت نفت آبادان به میدان بروند.

جعفر محرم پور مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی در این باره به ورزش سه گفت: واژه ممنوع المصاحبه برای چنین شرایطی مناسب نیست اما ما از بازیکنان درخواست کردیم فعلا با رسانه ها گفتگو نکنند اما در ادامه این رویه عوض می شود و ما قصد تعامل با رسانه ها را داریم.

او همچنین درباره تصمیم کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی راجع به یوسف سیدی اظهار داشت: او بی پروا صحبت کرده اما ما چنین کاری نخواهیم کرد و به دنبال تعامل دو طرفه هستیم. تصمیم کمیته انضباطی به او ابلاغ شده و منتظر اقدام از سوی این بازیکن هستیم.

تراکتورسازان که 6 بازیکن خود را در تیم ملی امید و بزرگسالان دارند، شنبه در آبادان مقابل صنعت نفت حاضر خواهند شد و امیدوارند با پیروزی در این دیدار خارج از خانه، به صدر جدول نزدیک شوند و همچنین به حواشی موجود درباره سرنوشت نیمکت این تیم خاتمه بخشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpepz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی تراکتورسازی در یک رقابت تدارکاتی