تاریخ انتشار: 1397/07/22 19:49
کد خبر: 126316

پدیده سرخ پوشان در تمرینات تیم ملی امید + عکس

محمد مهدی خانی یکی از بازیکنان ویژه تیم امید کشور در تمرین جدی روز گذشته بود.

 تیم امید کشور نیز مانند تیم بزرگسالان این روزها تمرینات ویژه ای را پشت سر می گذارد. آنها اگرچه زمین تمرین مشخصی ندارند و با شروع اردوی بزرگسالان در هتل یزدان مستقر شده اند ولی بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در میان نفراتی باشند که می خواهند دست به کار بزرگی بزنند و به دوران طولانی مدت ناکامی در راهیابی به المپیک خاتمه دهند.

یکی از بازیکنان مورد توجه کادر فنی برای خاتمه دادن به این ناکامی محمدمهدی مهد خانی است؛ بازیکنی که سال گذشته درخشش خوبی در مسابقات جام جهانی نوجوانان داشت و در تیم پدیده با یحیی گل محمدی هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم بوده و آخرین پیروزی مشهدی ها در لیگ برتر هم با گل او در وقت های اضافی به فولاد ثبت شده است.

مهدی خانی در تفکرات کرانچار هم جایگاه ویژه ای دارد؛ او روز گذشته در ترکیب تیم دوم منتخب امید قرار گرفته بود ولی در آخرین 45 دقیقه ای که تیم اصلی امیدها به زمین بازگشت، او هم با تعویض پیراهن در کنار ستاره هایی نظیر قائدی، صیادمنش، دلفی و نورافکن بازی کرد تا هم دقایق زیادی بازی کرده باشد و هم کرانچار نشان دهد که روی توانایی های این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

عکس از امیرحسین خیرخواه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppbw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نتایج هفته هجدهم لیگ برتر امیدهای تهران