تاریخ انتشار: 1397/07/23 16:53
کد خبر: 126220

تعریف و تمجید برانکو از مدافع شجاع پرسپولیس

مدافع مازندرانی پرسپولیس در اردوی پیش‌فصل تیم دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه گردن شد که ظاهراً این مصدومیت کماکان با اوست.
تعریف و تمجید برانکو از مدافع شجاع پرسپولیس

اولین بار سیدجلال حسینی داستان مصدومیت شجاع خلیل زاده از ناحیه گردن را رسانه‌ای کرد و او را ستود. شجاع خلیل زاده با این وجود و به دلیل کمبود بازیکن در پرسپولیس برای این تیم بازی می‌کند در حالی که هر از گاهی هم به فیزیوتراپی می‌پردازد. این در حالی است که پرسپولیس، حسین ماهینی را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده و شجاع در یکی دو بازی به عنوان مدافع راست بازی کرد!
در آستانه بازی برگشت با السد قطر شنیدیم برانکو از تعصب و غیرت شجاع خلیل زاده تعریف کرده و به او گفته واقعاً مثل اسمش شجاع است که با این وضعیت گردن و درد بازی می‌کند. 
البته برانکو پیش از این از سیدجلال حسینی و سایر شاگردانش هم تعریف و تمجید کرده بود. 
مرد کروات در درددل اخیرش با خبرورزشی هم به صراحت گفت: باید قدر بازیکنانی که در پرسپولیس ماندند را دانست. بازیکنانی که به قول سیدجلال حسینی اغلب با درد بازی می‌کنند، اما دم نمی‌زنند، چون این تیم با کمبود بازیکن مواجه است. شجاع خلیل زاده هم یکی از این دسته بازیکنان است. مدافعی که اوج بازی اش در دیدار رفت برابر السد قطر بود که روی زمین و هوا به حریف باج نداد. 
شجاع خلیل زاده ضمن مهار کامل بغداد بونجاح بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا با جلو کشیدن و کمک به احمد نوراللهی نقشی تأثیرگذار در قطع پاس‌های ژاوی و گابی ستاره‌های السد داشت. 
شماره ۳ پرسپولیس در دیدار برگشت هم یک مهره کلیدی در خط دفاع پرسپولیس برای دفع حملات السد به شمار می‌رود. دیداری که پرسپولیس می‌تواند با یک تساوی هم فینالیست شود و گل نخوردن در استادیوم آزادی برای برانکو بسیار حیاتی است. 
بنابراین مرد کروات با تکیه به تجربه بالایش قصد دارد بدین شکل به شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع تیمش روحیه بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwkkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب مورد علاقه برانکو و هواداران مقابل الاهلی به میدان میرود