تاریخ انتشار: 1397/07/24 13:33
کد خبر: 126126

برانکو: نمی دانیم چه کسی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی تصمیم می گیرد

به نظر می آید کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ تا حدود زیادی به صلح دست یافته اند و این را می توان از مصاحبه هایشان در یافت.
برانکو: نمی دانیم چه کسی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی تصمیم می گیرد

از حدود 3 سال پیش تنش در روابط بین سرمربی تیم ملی و پرسپولیس به وجود آمد و جنگ لفظی بین این مربیان برای مدت ها در فضای فوتبال ایران حکم فرما بود. این بحث ها برای مدت طولانی به نقل محافل فوتبالی در ایران تبدیل شدند و البته در مقاطعی خسته کننده و تکراری جلوه می کردند.

اما حالا مدتی است که خبری از تنش و درگیری در بین این دو مربی خارجی نیست و به نظر می رسد آن ها بدون مذاکره، به صلح رسیده اند، البته در این موضوع نکات مختلفی قابل بررسی هستند. مثلا این که کی روش این روزها درگیر بحث با مدیران و مربیان تیم ملی امید است و برانکو هم با دست بسته، تیمش را در لیگ قهرمانان هدایت می کند. همچنین نباید فراموش کرد که دعوت از تنها یکی دو بازیکن پرسپولیس در اردوای تیم ملی نیز در این صلح خارجی موثر بوده اند.

برانکو ایوانکوویچ درباره همین دعوت از یک یا دو بازیکن پرسپولیس توسط کی روش گفت:  قطعا سرمربی تیم ملی نظر و ایده خاص خودش را دارد و اما ما در پرسپولیس طی سه سال اخیر نشان دادیم که نه تنها در لیگ ایران بلکه در سطح لیگ قهرمانان آسیا هم کیفیت بالایی داشته‌ایم. پرسپولیس در دو فصل اخیر در سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمان قرار داشته است. فصل گذشته با الهلال در یک گروه بودیم و نیمه نهایی را برگزار کردیم و امسال هم با السدی در نیمه نهایی هستیم که در یک گروه قرار داشتیم و به همین خاطر است که معتقدم گروه ما سخت ترین گروه بوده است. این یعنی باید به بازیکنانم افتخار کنم و بازیکنان پرسپولیس کیفیت حضور در تیم ملی را دارند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با رد نقدها به لیست تیم ملی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان قصد انتقاد از سرمربی تیم ملی را ندارم اما از طرف دیگر پیشرفت بازیکنانم افتخارآمیز است و آنها نشان دادند که هیچ باشگاهی در ایران بهتر از بازیکنان پرسپولیس را ندارد. در ایران بازیکنان خیلی خوبی داریم و من نمی دانم این بازی ها را چه کسی مانیتور می کند. شاید خود سرمربی و شاید دستیاران او هستند که این بازی ها را می بینند اما نمی دانیم چه کسی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی تصمیم می گیرد.

اما در صورتی که پرسپولیس قهرمان آسیا شود، برگزاری جام باشگاه های جهان در آستانه جام ملت ها، می تواند یک بار دیگر روابط بین برانکو و کی روش را از حالت آتش بس خارج کند چرا که طبیعتا سرخ ها خواهان حضور در جام باشگاه های جهان با تمام قوا هستند و کی روش هم می خواهد در اردوی پیش از جام ملت ها، تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27adrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قدوس: درمورد بازی کردنم در جام ملت‌ها باید از کارلوس کی‌روش سوال کنید