تاریخ انتشار: 1397/07/24 19:15
کد خبر: 126084

خدا کند بازیکنان پرسپولیس در خواب برد رفت نروند!

شاهرودی می گوید علیرغم تمام حواشی ایجاد شده تیم امید توانسته برنامه های مدنظر خود را پیاده کند و دستاورد خوبی داشته است.
خدا کند بازیکنان پرسپولیس در خواب برد رفت نروند!

رضا شاهرودی مربی تیم امید کشور در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص  پایان اردوی امید یک روز زودتر از موعد مقرر می گوید: گویا یک سری تیم ها بازی دارند و بازیکنان را یک روز زودتر مرخص کردیم، ولی دوست نداریم این موضوع باب شود. می خواستیم دیروز با یک تیم قدر بازی دوستانه داشته باشیم و امروز بازیکنان بروند ولی موفق نشدیم حریف خوبی پیدا کنیم.

دستیار زلاتکو کرانچار در مورد اینکه اردوی تشکیل شده آیا برای آنها مفید بوده یا خیر، توضیح داد: خدا را شکر به چیزی که می خواستیم رسیدیم. موضوع مهم برای ما انتخاب درست بازیکنان است که خدایی ناکرده در حق کسی اجحاف نشود. گروه اول که رفتند بازی ها را دیدیم. چند نفر اضافه شدند و حالا باید رقابت کنند تا بهترین ها را انتخاب کنیم.

رضا شاهرودی در مورد دعوت 43 بازیکن به اردوی تیم امید و اینکه چرا تعداد دعوت شده ها اینقدر زیاد است، می گوید: به هر حال این ها بازیکنان شاخص بودند که دعوت شدند. در اردوی بعد نه زمان داریم و نه می توانیم که این تعداد را دعوت کنیم. در اردوی بعدی لیست محدود می شود و می رویم برای بازی های دوستانه سخت. در این اردو فرصت برای بازیکنان فراهم بود تا توانایی های خودشان را نشان بدهند و در اردوی بعد کمتر از 30 نفر در اردو خواهیم داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات به وجود آمده طی روزهای اخیر توضیح داد: به هر حال مشکلاتی به وجود آمد؛ زمین درست و حسابی نداشتیم و در این مدت چند زمین عوض کردیم. دیروز هم به زمین پژوهشگاه رفتیم.

شاهرودی با اشاره به اینکه تیم به بازی های دوستانه قوی نیاز دارد، گفت: ما باید بازی های دوستانه قوی انجام دهیم تا تجربه کسب کنیم. می خواستیم سوریه برویم که نشد. ازبکستان هم می خواستیم برویم که نشد. دیروز قرار بود که بازی داشته باشیم که رخ نداد. قطعا ولی در فیفادی بعدی بازی های دوستانه خوبی برگزار می کنیم و فدراسیون در این زمینه به ما قول داده است.

مربی تیم فوتبال امید کشور در مورد دیدار حساس پرسپولیس در نیمه نهایی آسیا برابر السد و شرایط این بازی تاکید کرد: خدا کند که در خواب برد رفت نروند و برانکو قطعا این نکته را به بچه ها توضیح می دهد. بچه ها خیلی خوب کار کردند و بازیکنان شاخص آنها را مهار کردند و توانستند یک برد شیرین را بیاورند و قطعا اگر غرور نگیرند می توانیم آنها را شکست دهیم.

شاهرودی در پاسخ به اینکه آیا به استادیوم برای تماشای این مسابقه می رود، عنوان کرد: من اگر کاری نداشته باشیم حتما می روم.

مربی تیم امید در مورد بازیکنانی که در اردوی امید حضور داشتند و اینکه آیا این بازیکنان توانایی حضور در المپیک و شکسته شدن این طلسم طولانی مدت را دارند، اضافه کرد: بله ما به این بازیکنان اعتقاد داریم و به این تیم امیدواریم. جاکارتا دیگر تموم شد الان تمام بازیکنان باید بیایند با بازیکنانی که دعوت می شوند رقابت کنند تا بهترین ها انتخاب شوند. دوست داریم بهترین ها را انتخاب کنیم. روی هم 60-70 بازیکن طی این مدت در اردو بوده اند، تمام آنها بازیکنان خوبی هستند ولی ما هم محدودیت داریم و باید از بین آنها انتخاب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljwv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شانس برد پرسپولیس را بیشتر از تیم قطری می‌دانم / ماندن مسلمان به سود پرسپولیس است