تاریخ انتشار: 1397/07/25 17:51
کد خبر: 125943

بازی بزرگ لیگ ستارگان قطر به خاطر پرسپولیس لغو شد

دیدار دو تیم السد و الدحیل در لیگ ستارگان به دلیل نزدیک بودن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان لغو شد.
بازی بزرگ لیگ ستارگان قطر به خاطر پرسپولیس لغو شد

با تصمیم مسئولان فوتبال قطر دیدار بزرگ این کشور برای کمک به تیم السد قطر لغو شد. در همین راستا قرار بود دو تیم السد و الدحیل از هفته نهم مسابقات لیگ ستارگان این کشور روز 21 اکتبر (29 مهر) در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف یکدیگر بروند که این دیدار لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

طبق برنامه قرار است تیم السد قطر روز 23 اکتبر (1 آبان)  دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی آسیا را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تهران پشت سر بگذارد و به همین دلیل مسئولان فوتبال قطر با این باشگاه همکاری کرده و دیدار بزرگشان با الدحیل را لغو کردند. السد بازی رفت خود را در خانه با یک گل به پرسپولیس واگذار کرده و حالا با بسیج کردن همه امکانات به دنبال این است با کسب نتیجه لازم در تهران به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

دو تیم السد و الدحیل چند سال اخیر مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ ستارگان بودند و مسابقه آن‌ها از حساسیت زیادی در این کشور برخوردار است.

اما حالا این مسئله ثابت می‌شود که نیمه نهایی آسیا برای قطری‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. السد حالا با لغو این دیدار فرصت بیشتری برای استراحت دارد و با طی زمان کافی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. شاگردان فریرا تا یکم آبان هیچ مسابقه رسمی برگزار نمی‌کنند و با انرژی مضاعف به مصاف قرمزپوشان تهرانی خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvq66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی حساس حریف آسیایی پرسپولیس با الدحیل لغو شد