تاریخ انتشار: 1397/07/25 18:49
کد خبر: 125936

حمله طرفداران ۹۰ و فردوسی‌پور به صفحه مدیر شبکه ۳

بعضی از کاربران این شبکه اجتماعی هم با حمله به صفحه مدیر جدید شبکه سوم سیما انتقادات تندی را علیه او داشتند.
حمله طرفداران ۹۰ و فردوسی‌پور به صفحه مدیر شبکه ۳

عادل فردوسی‌پور بار‌ها تأکید کرده دیوانه فوتبال است و زمان‌هایی که چند فوتبال خوب به طور همزمان در حال پخش شدن است از طریق تلویزیون، لپ‌تاپ، آی‌پد و حتی موبایل تمام این بازی‌ها را به طور همزمان تماشا می‌کند!
دوشنبه شب وقتی برنامه ۹۰ پخش نشد و به جای آن فوتبال انگلیس و اسپانیا روی آنتن رفت، عادل ترجیح داد راهی فرهنگسرای رسانه شود و در بازی افتتاحیه جام رسانه‌ها شرکت کند. او قبل از شروع بازی برخلاف همیشه خوش‌رو و خوش‌خنده نبود و مشخص بود از موضوعی (احتمالاً عدم پخش برنامه ۹۰) ناراحت است. با این حال او موفق شد در اوایل مسابقه برای تیم ۹۰ گلزنی کند ولی در ادامه تیمشان ۴ گل دریافت کرد تا شب بد عادل با این شکست سنگین تکمیل شود. بعد از پایان بازی هم او به سرعت برق سالن را ترک کرد. ولی نکته جالب و عجیب این بود که در سالن نام تیم بازنده «شبکه سوم (برنامه ۹۰)» اعلام شد. وقتی این موضوع را جویا شدیم یکی از افراد مطلع در این خصوص گفت: نام این تیم در ابتدا ۹۰ بود، اما علی فروغی مدیر شبکه ۳ ظاهراً با مسئولان برگزاری بازی‌ها تماس گرفته و تأکید کرده نام تیم باید «شبکه ۳» باشد و مسئولان هم برای اینکه عادل ناراحت و دلخور نشود نام این تیم را «شبکه ۳ (برنامه ۹۰)» انتخاب کرده‌اند!
اما این پایان ماجرا نبود و بسیاری از اهالی فوتبال و ورزش و حتی مجریان و گزارشگران با گذاشتن عکس لوگوی ۹۰ در صفحه اینستاگرام‌شان و هشتگ کردن نام این برنامه، قصد داشتند صدای اعتراض خود را به عدم پخش این برنامه نشان دهند. بعضی از کاربران این شبکه اجتماعی هم با حمله به صفحه مدیر جدید شبکه سوم سیما انتقادات تندی را علیه او داشتند. شدت کامنت‌ها آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان همه آن‌ها را بازتاب داد ولی در زیر بخشی از کامنت‌های قابل انتشار را می‌خوانید.
* برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور اعتبار تلویزیون هستند ولی حیف و صدحیف که شما دنبال فراری دادن مخاطب میلیونی یک برنامه هستید.
* چرا نباید بازی امشب را شبکه ورزش پخش کند و جلوی ۹۰ را می‌گیرید؟
* چرا همین امشب موقع فوتبال یه نظرسنجی نمی‌ذارید که مردم دوست داشتن ۹۰ پخش بشه یا فوتبال؟ مگه اولویت انتخاب مردم نیست؟ با این رفتار‌ها خیال خام دارید که بتونید عادل فردوسی‌پور رو حذف کنید. 
* زور نزنین. زورتون به ۹۰ و عادل نمی‌رسه. طرفدار میلیونی پشت ۹۰ ایستاده. 
* چرا برنامه ۹۰ رو پخش نکردین؟ فوتبال انگلیس (روباه پیر) به چه درد ما می‌خوره؟ چرا اینقدر گیر دادین به ۹۰،‌ای بابا!
* باورم نمی‌شه برنامه پرمخاطب ۹۰ از شبکه ۳ نخواد پخش بشه. 
* ۹۰ بهترین، فردوسی‌پور هم بهترین. 
* ۹۰ تنها نیست!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljwx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



این هفته هم منتظر پخش شدن برنامه نود نباشید!