تاریخ انتشار: 1397/07/26 11:25
کد خبر: 125869

اظهارات برانکو سوژه روزنامه قطری!

در آستانه بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توجه رسانه های دوحه به اظهارنظرهای مربیان و بازیکنان قهرمان ایران بیشتر از قبل شده است.
اظهارات برانکو سوژه روزنامه قطری!

 امروز روزنامه استاد الدوحه برانکو ایوانکوویچ را به عنوان یکی از سوژه های اصلی مد نظر قرار داده است. سرمربی کروات پرسپولیس که حالا شاگردانش با توجه به برد السد در دوحه تنها یک گام با فینال آسیا فاصله دارند بنا به نوشته روزنامه قطری مدعی شده فریب شکست سنگین رقیبش در جام حذفی قطر مقابل الریان را نخواهد خورد.

السد چند شب قبل با تیم سوم خود بدون حضور 16 بازیکن اصلی همین طور سرمربی پرتغالی با 8 گل به الریان رقیب دیرینه اش باخت. نتیجه ای عجیب که برانکو در واکنش به آن گفت:« فریب آن را نمی خوریم چون کاملا به قدرت بالای السد اشراف داریم و می دانیم دست کم گرفتن این تیم می تواند تاوان سنگینی داشته باشد. السد همان تیمی است که در ورزشگاه آزادی موفق شد استقلال را شکست دهد پس نباید آنها را تیمی از پیش بازنده دانست».

جدال برگشت تیم های پرسپولیس با السد روز سه شنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا برنده این بازی مجوز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند. قهرمان ایران جدال رفت را با یک گل از این تیم در دوحه برد تا شانس به مراتب بیشتری برای فینالیست شدن داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpo6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نود ارومیه / سورپرایز برانکو!