تاریخ انتشار: 1397/07/26 12:35
کد خبر: 125862

عکس | بازگشت ستاره های ایرانی به ترابزون

دو ملی پوش ایرانی در کنار دو ملی پوش اسلواک و غنایی به اردوی ترابزون بازگشتند تا خود را برای بازی های این هفته سوپرلیگ ترکیه آماده کنند.

سیدمجید حسینی و وحید امیری دو ستاره ایرانی باشگاه ترابزون اسپور بعد از بازی ایران با بولیوی بلافاصله راهی ترکیه شدند تا بعد از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود برای حضور در بازی های سوپرلیگ را از سر بگیرند.

این دو بازیکن به همراه ملی پوشانی از اسلواکی و غنا از صبح امروز به جمع شاگردان یانال کارامان اضافه شدند تا برای بازی حساس با ارزروم اسپور در روز یکشنبه آماده شوند. حسینی و امیری به همراه دو ملی پوش دیگر ترابزون در بازگشت به تمرینات زیر نظر بدنساز بوردو ماوی ها دویدن دور زمین و کارهای اختصاصی را در دستور کار قرار دادند.

نکته جالب در خصوص این دو بازیکن تعریف و تمجیدهای رسانه های ترک از مجید حسینی و عملکرد خیره کننده او در بازه زمانی فعلی است به خصوص بعد از این که کنفدراسیون فوتبال آسیا از این مدافع 22 ساله به عنوان یکی از ستاره های احتمالی جام ملت های 2019 نام برد. بیشتر رسانه های ترک با اشاره به پیشرفت خیره کننده ستاره سال گذشته استقلال از او به عنوان بهترین خرید تابستانی ترابزون نام بردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwr8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادامه شکست‌ناپذیری با مدافع ایرانی؛برد بزرگ ترابزون اسپور با حسینی و امیری