تاریخ انتشار: 1397/07/26 12:43
کد خبر: 125861

وحید مظاهری:ارزش ها از میان رفته و بی ارزش ها به میدان آمده اند!

وحید مظاهری سرمربی تیم ملی پیشکسوتان، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و مربی فصل گذشته گل گهر سیرجان با فرتاک ورزشی به مصاحبه پرداخت.
وحید مظاهری:ارزش ها از میان رفته و بی ارزش ها به میدان آمده اند!

 وحید مظاهری گفت: در حال حاضر به دنبال  مرور دانش مربیگری خودم در زمینه آسیب شناسی، تمرینات، کوچینگ و روانشناسی هستم و در آینده نزدیک قطعا با توجه به چند پیشنهادی که دارم مشغول کار می‌شوم اما با در نظر گرفتن شرایط خودم و ساختار که لازمه موفقیت است، باید بگویم من از چهار تیم لیگ دویی و دو تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم. مدیران محترم‌شان به من لطف داشتند اما دیدم شرایط کار فراهم نیست و آن چیزی که برای پیشرفت مدنظرم هست، چه تیمی چه فردی که فراهم نیست و فعلا جواب ندادم. یکجا مسئله مالی یکجا مسئله ساختاری بود و یکجا هم عدم مدیریت بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: از همه مهم تر فوتبال فرا گرفته از دخالت در کار مربی می‌باشد البته می‌توانم اسم تیم ها را بگویم و ابایی از کسی ندارم. البته این هم بگویم که الان به آن تیم هایی که هم در لیگ یک و لیگ دو حضور دارند نگاه می‌کنم اکثر از نظر مدیریت ساختاری مالی یا اختلاف مدیریتی و مربیگری به مشکل خوردند و ما مربی ها خودمان باید پاسدار ارزش خودمان باشیم قرار نیست ما به هر قیمتی کار کنیم و دیدم که همکارم قیمت، شخصیت و ارزش یک مربی را زیر سوال برد که به سه هفته نکشید اخراجش کردند من فکر می‌کنم به این طریق که پیش می‌رود چیزی به نام از مربی تنها جز اسمش می‌ماند.

سرمربی تیم ملی پیشکسوتان اظهار داشت: خودم را خوب می‌شناسم، شخصیت خودم را می‌شناسم و همین‌طور شخصیتم را در کار فوتبال نمی‌گذارم. برای کار مربیگری مثل بازیگری که از صفر شروع کردم، از صفر آغاز کردم. خدا را شکر که مربی های خوبی سر راه ام قرار داد و از صفر تا تیم ملی رفتم. در حال حاضر دوست دارم تیمی بروم امید برای صعود داشته باشد و حتی اگر امید برای صعود نداشته باشد و برای صعود بسته نشده باشد حاضرم لیگ یک و یا لیگ دو سرمربی باشم ولی به عنوان دستیار در لیگ برتر نشوم.

وی در پایان افزود: نکته‌ای که از همه چیز مهم‌تر هست ساختار بسیار بیمار  است که به جای اندیشه درست نشسته است. ارزش ها ناپیدا و بی ارزش ها به راس امور رسیده اند. امیدوارم روزی را ببینم که اینطور نباشد و واقعا مربی های که دانش زیاد و بار فنی دارند  به راس کار برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjq75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سابق پرسپولیس دوپینگی از آب در آمد!