تاریخ انتشار: 1397/07/26 17:23
کد خبر: 125828

برانکو شایان مصلح را از ترکیب اصلی خط میزند؟

اگر بازی با السد در میان نبود شاید برانکو برای پاک کردن تجربه تلخ بازی دو سال پیش با قشقایی، پرسپولیس را با همه بازیکنان اصلی‌اش به دیدار نود ارومیه می‌فرستاد. حالا اما هم باید به یکسری از بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد و هم پرسپولیس را ببرد به یک‌هشتم نهایی جام حذفی.
برانکو شایان مصلح را از ترکیب اصلی خط میزند؟

او البته همین حالا هم حسین ماهینی و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و شاید برای همین است که احمد نوراللهی را از این بازی حذف نکرده چرا که علیرضا بیرانوند و بشار رسن خط خورده‌اند. دلیل حذف بیرانوند را آقای سرمربی بازی کردن او مقابل بولیوی عنوان کرده اما نوراللهی چون برای تیم‌ملی به میدان نرفت، با پرسپولیس به اردو رفته و قطعا مقابل تیم نود ارومیه ثابت خواهد بود. این را تصاویری که از آخرین تمرین پرسپولیس پیش از نخستین بازی حذفی‌اش دیدیم، برای‌مان روایت کردند.
شماره هشت اگر در ترکیب اصلی باشد، احتمالا در سیستم 2-4-4 لوزی به‌عنوان هافبک چپ به میدان خواهد رفت تا آدام همتی هافبک راست پرسپولیس باشد. بدین ترتیب احتمالا سیامک نعمتی به دفاع راست باز خواهد گشت و با توجه به بازگشت شجاع خلیل‌زاده به میانه خط دفاع، محمد انصاری در پست همیشگی‌اش یعنی دفاع چپ بازی می‌کند و شایان مصلح از ترکیب بیرون می‌رود.
این ترکیب را البته می‌توانیم ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل السد هم بدانیم و حداقل اینکه برانکو می‌تواند نفرات مد نظرش بخصوص عنصر تازه‌وارد خط دفاعی‌اش را یک بار دیگر برای آن مسابقه آزمایش و آماده کند. البته این به شرطی است که امید عالیشاه به بازی با نود ارومیه نرسد که به گفته برانکو نخواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dk8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست 20 نفره پرسپولیس/ ربیع‌خواه بازگشت؛ بیرانوند خط خورد