تاریخ انتشار: 1397/07/26 17:29
کد خبر: 125826

ورود پرسپولیس به یک تورنمنت نفرین‌شده برای برانکو

ورود پرسپولیس به یک تورنمنت نفرین‌شده برای برانکو

پرسپولیس امروز به مصاف نود ارومیه می رود؛ تیمی که امسال با سهمیه ماشین‌سازی تبریز در لیگ یک شرکت کرده، پیش از دوئل سرنوشت‌ساز پرسپولیس با السد به مصاف قرمزها می‌رود. با وجود این چالش‌های برانکو برای دیدار با این تیم هم کم نیست.

 3 حذف دردناک
برانکو از زمان حضورش در پرسپولیس در همه تورنمنت‌ها موفق بوده است. او 2 بار قهرمان لیگ شده و یک‌بار به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرده. 2سوپرجام و صعود به 2نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در یکی از آنها هنوز احتمال پیشروی هم وجود دارد، از دیگر موفقیت‌های پروفسور روی نیمکت سرخپوشان به‌شمار می‌آید. با این حال او در جام حذفی به شکل وحشتناکی بدشانس بوده است. پرسپولیس برانکو در جام حذفی لیگ پانزدهم با دست و پای بسته برابر ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و در وقت‌های اضافه اوت شد. برای آن بازی سوشا مکانی محروم بود و لوبانف هم در دقیقه بیستم بازی با تشخیص اشتباه یدالله جهانبازی به‌خاطر لمس توپ با سینه بیرون از محوطه جریمه اخراج شد تا سرخپوشان 100دقیقه با یک بازیکن کمتر و البته گلر سوم‌شان برابر ذوب بایستند.

در آن بازی حتی توپ فرشاد احمدزاده به تیر دروازه خورد تا پرسپولیس روی اشتباه دروازه‌بان جوانش در وقت‌های اضافه، اوت شود. سال بعدش هم که برانکو بدون 6بازیکن ملی‌پوش به مصاف قشقایی رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد. بدشانسی‌های پروفسور فصل گذشته هم ادامه یافت و این تیم با قبول شکست برابر نفت آبادان در ضربات پنالتی از گردونه مسابقات کنار رفت. بعد از این بازی آخر برانکو آنقدر عصبانی بود که حتی وارد رختکن هم نشد. حالا تلاش چهارم برانکو برای فتح جام حذفی آغاز می‌شود؛ آن هم درحالی‌که به‌خاطر بازی با السد، همه سرخ‌ها دست به عصا خواهند بود و البته فعلا عدم‌حضور بشار رسن و امید عالیشاه در این مسابقه قطعی شده است.

 نود جان گرفته
خبر بد برای پرسپولیس این است که تیم ارومیه‌ای هم این هفته‌ها خودش را پیدا کرده و حسابی جان گرفته است. این تیم به‌خاطر آنکه دیر تشکیل شده بود ابتدای فصل نتایج بسیار بدی به‌دست آورد که ازجمله آنها می‌توان به شکست  6 بر صفر برابر پرسپولیس پاکدشت اشاره کرد. نود که در 6بازی اول فقط 3امتیاز به‌دست آورده بود،سرانجام در هفته هفتم توانست با یک گل آلومینیوم اراک را شکست بدهد و 6 امتیازی شود. ازجمله نتایج خوب نود در این مدت،تساوی بدون گل این تیم در خانه مس کرمان است؛ آنچه نشان می‌دهد سرخ‌ها روز پنجشنبه اصلا کار راحتی پیش رو ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ad6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قطری‌ها دوباره حربه قبلی خود را در دیدار با پرسپولیس تکرار می کنند؟