تاریخ انتشار: 1397/07/26 21:00
کد خبر: 125787

برانکو: مهم‌ترین مسئله در جام حذفی بردن و صعود به مرحله بعد است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که داشتیم، دوباره وارد بازی‌های رسمی شدیم.
برانکو: مهم‌ترین مسئله در جام حذفی بردن و صعود به مرحله بعد است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که داشتیم، دوباره وارد بازی‌های رسمی شدیم. این بازی جام حذفی بود و مهم‌ترین مسئله بردن و صعود به مرحله بعد است.

وی افزود: ما به این موضوع (بردن) رسیدیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون مهم بردن است. البته نمی‌توانستیم از این واقعیت فرار کنیم که سه‌شنبه بازی مهمی برابر السد قطر داریم و به همین خاطر، این نوع بازی‌ها در جام حذفی، بحران‌زا است و می‌تواند اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ دهد. از الان به بعد، خودمان را برای بازی با السد آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تأثیر تعطیلی لیگ روی روند آمادگی تیمش گفت: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند و بشار رسن در روزهای اخیر با ما نبودند، اما شرایط همین است و بقیه هم مشکل دارند.

برانکو خاطرنشان کرد: بازی با السد دیگر این حرف‌ها نیست که بازیکنی آماده نباشد یا نخواهد باشد یا مصدوم باشد. 5 روز فرصت داریم تا به وضعیت نرمال برگردیم و طبیعی است انتظار دارم تا بازی با السد به آمادگی مدنظرمان برسیم. مشکل ما در حال حاضر کمال کامیابی‌نیا است و وضعیت او را فردا خواهیم دید، اما با توجه به شناختی که از مصدومیت‌های کمال داریم، فکر کنم به بازی با السد برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omzmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نود: روی یک شوت ناگهانی به بهترین تیم ایران باختیم