تاریخ انتشار: 1397/07/27 09:47
کد خبر: 125753

این رفتار حرفه ای وینفرد شفر را کسی ندید!

سرمربی استقلال درست برخلاف خیلی از همتایان خود در فوتبال ایران رفتار کرد. مربیانی که اگر هم درباره جداشده‌های تیم‌های‌شان حرف می‌زنند آن‌ها را از گوشه و کنایه‌های زهردارشان بی‌نصیب نگذاشته و با طعنه حرفی را درباره‌شان به زبان می‌آورند!
این رفتار حرفه ای وینفرد شفر را کسی ندید!

وینفرد شفر در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بولیوی خیلی باروحیه و مثبت ظاهر شد. او که نشان داده برای همکاری با تیم ملی و به ویژه سرمربی پرتغالی اش کارلوس کی‌روش، همواره آمادگی لازم را داشته و از بودن نزدیک این مربی نامدار استقبال می‌کند، سه‌شنبه شب هم به ورزشگاه آزادی رفت تا ضمن دیدن بازی تیم ملی، وضعیت ملی‌پوشان استقلال را هم زیر نظر بگیرد. 
از شفر با این تجربه بالا و کار در تیم‌های ملی در آسیا، آفریقا و آمریکا هم کمتر از این توقع نمی‌رفت ولی موضوعی که شاید از نظر‌ها دور ماند، تعریف و تمجیدش از جداشده‌های تیم استقلال بود. بازیکنانی که به‌رغم درخشش در جام جهانی به واسطه حضور با استقلالِ شفر در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، توانستند در فصل تابستانی نقل و انتقالات با ارقام بهتری راهی خارج از ایران شوند. او درست برخلاف خیلی از همتایان خود در فوتبال ایران رفتار کرد. مربیانی که اگر هم درباره جداشده‌های تیم‌های‌شان حرف می‌زنند آن‌ها را از گوشه و کنایه‌های زهردارشان بی‌نصیب نگذاشته و با طعنه حرفی را درباره‌شان به زبان می‌آورند!
شفر که لقب فرمانده را برای امید ابراهیمی برگزید، سیدمجید حسینی و فوتبالش را تحسین کرده و با میدان دادن به او پس از جدایی منصوریان، ورق زندگی اش را برگرداند، بدون توجه به اتفاقات آخر فصل پیش و تنها گذاشتنش، هر دو را در مصاف با بولیوی عالی توصیف کرده و برایشان آرزوی موفقیت کرد. او گفت: این بازیکنان همیشه سطح بالا بازی می‌کنند! او این حرف را درباره علی کریمی و روزبه چشمی هم به زبان آورد تا نشان دهد فرقی بین چشمی که آخر فصل هفدهم در استقلال ماند یا علی کریمی تازه‌وارد با ابراهیمی و حسینی قائل نمی‌شود و هر کس یک روز در تمرین تیمش بوده را با دیگران به یک چشم می‌بیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alxwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی ستاره استقلال قطعی است / شایعات واقعیت دارد؟