تاریخ انتشار: 1397/07/27 14:07
کد خبر: 125723

حمایت هواداران تراکتورسازی از تیم همشهری خود

هواداران تیم تراکتورسازی امروز به ورزشگاه بنیان دیزل خواهند رفت تا از تیم همشهری یعنی ماشین سازی تبریز حمایت کنند.
حمایت هواداران تراکتورسازی از تیم همشهری خود

تیم تراکتورسازی تبریز این فصل با توپ پر وارد مسابقات لیگ برتر شده و هواداران این تیم امیدوارند برای اولین بار در لیگ برتر قهرمان شوند. آن ها مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و... را هم خریده اند اما به خوبی می‌دانند این ها برای رسیدن به قهرمانی کافی نیستند‌ و باید از تمام پتانسیل خود بهره ببرند.

تی تی ها تصمیم گرفته اند از دیگر تیم شهرشان یعنی ماشین سازی هم حمایت کنند تا تیم سبزپوش تبریز هم بتواند امتیازات بازی های خانگی را کسب کند و با غلبه بر حریفان تراکتور، حامی آن ها در راه رسیدن به هدف بزرگ باشد. پیش تر و در لیگ شانزدهم، تساوی تراکتورسازی و ماشین سازی در لیگ شانزدهم و خروج تراکتور از کورس قهرمانی باعث شده بود تا هواداران این تیم نسبت به ماشینی ها موضع منفی داشته باشند. اتفاقات بین تیم های ماشین، تراکتور و گسترش به حدی بود که شعار «آذربایجان تیم لری، فرق المز ره لری» کمتر و کمتر شنیده می‌شد اما حالا به نظر می‌رسد تبریزی ها بار دیگر به اتحاد رسیده اند.

امروز ماشین سازی میزبان نفت مسجد سلیمان است و بازی های بعدی خانگی اش برابر استقلال، سپاهان و پرسپولیس خواهد بود؛ دیدارهایی که نه تنها برای ماشین سازی بلکه برای تراکتور هم از حساسیت ویژه ای برخوردار خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5kpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی تراکتورسازی در یک رقابت تدارکاتی